KİNEZİ TÜRLERİ

151 9 6
                                    

Kinezi ÇeşitleriKineziler————————————————————————————————————————————————–

Telekinezi: Cisimlerin düşünce gücü ile hareketlendirilmesidir.

Bununla neler yapılır?
Kapı kilitleyebilir kilitleri açabilirsiniz, pencereyi açıp kapatabilirsiniz, ağır yada hafif cisimleri oynatabilirsiniz.

————————————————————————————————————————————————–

Biyokinezi: İnsanın psişik yöntemlerle kendi vücuduna hükmetmesidir. DNA'ları üzerinde değişiklik yapmasıdır.

Bununla neler yapabilirsiniz?
Göz renginizi değiştirebilir, reflexlerinizi ve koşma hızınızı artırabilirsiniz, yaraları hızlıca iyileştirebilirsiniz, kaslarınızı geliştirebilir, vücudunuzdaki kalıcı izlerden(ameliyat izleri gibi) kurtulabilirsiniz...

—————————————————————————————————————————————————————————————

Terrakinezi(Geokinezi):düşünce gücüyle toprağa hükmetmetmektir.

Bununla neler yapabilirsiniz?
Toprağı-taşı oynatabilir, küçük çaplı depremler oluşturabilirsiniz...

————————————————————————————————————————————————–

Sonokinezi: düşünce gücüyle ses dalgaları oluşturma-kontrol etme

Bununla neler yapabilirsiniz?
Ses dalgaları oluşturulabilir, psi ball içinde ses topları yapılabilir; etkileri: camların çatlaması-kırılması, kulak zarlarının tahriş olması gibi.

————————————————————————————————————————————————–

Nekrokinezi: Canlıları öldürme. Ölü varlıklara hareket ettirebilme gücüdür.

Bununla neler yapabilirsiniz?
Öncelikle öldüreceğiniz canlı hakkında anatomik bilgiye sahip olmalısınız. Ondan sonra böcek, insan vb. canlıları öldürebilirsiniz ve ölüleri de hareketlendirebilirsiniz.

(Bu dalı yapmadan önce çok iyi telekinezi öğrenmelisiniz, bu tekniklerdeki olay tamamen mekanik etkileşimlere dayalıdır. Yani ölüye şuraya git şuraya git gibi emirler değil de bir mikroişlemci gibi vücuda bir kısım karışık işlemler uygulamalısınız)

————————————————————————————————————————————————–

Pyrokinezi: düşünce gücüyle ateşe hükmetmektir.

Bununla neler yapabilirsiniz?
Büyük-Küçük ateşleri kontrol edebilirsiniz, yakıp söndürebilirsiniz, alevin yönünü değiştirebilirsiniz.

————————————————————————————————————————————————–

Aerokinezi: düşünce gücüyle havaya hükmetmektir.

Bununla neler yapabilirsiniz?
Küçük-büyük fırtınalar oluşturabilirsiniz. Rüzgâr, fırtına, hortum çıkarabilirsiniz, durdurabilirsiniz. Kısaca rüzgarın efendisi olursunuz.

————————————————————————————————————————————————–

PARAPSİKOLOJİWhere stories live. Discover now