bÖlÜm YiRmİ bEş

1.1K 129 138
                                    

Yazar Anlatımından

Hongjoong Derin Bir Nefes Verdi Ve Kapısını Açtı Lakin Karşısında Bir Adet Gülle Duran Jongho'yu Görmesiyle Gülümseyivermişti Bir Anda, Uçup Gitmişti Tüm Siniri. Halbuki Onu Tatlı(?) Bir Dille İkna Edip Buradan Göndermeyi Planlıyordu.

"Jongho...Bu Da Ne..?"

"Kırmızı Gül. Buraya Gelirken Mezarlıktan Koparttım."

Jongho'nun Dedikleriyle Birlikte Hızlıca Güle Bakmıştı Korkuyla Hongjoong. MEZARLIKTAN GELEN BİR GÜL!

"JONGHO SEN DELİRDİN Mİ?!"

Hongjoong Hızlıca Elindeki Gülü Jongho'nun Eline Tutuşturdu Ve Derin Bir Nefes Verip Sakin Kalmaya Çalıştı. Korkacak Bir Şey Yoktu.

"He, Delirdim. Aşkından Deli Olmuşum Hong-"

"Jongho, Şu An Hiç Aşk İtirafı Alacak Halimde Değilim. Lütfen O Gülü Aldığın Yere Koy, Bir Daha Da Mezarlıktan Bir Şeyler Getirme Bana N'olur."

Hongjoong'un Tepkisine Anlam Veremedi Jongho, Bu Yüzden Merakla Sordu:

"Niyekine?"

Hongjoong Tırnaklarını Kemirerek Jongho'ya Baktı. Demek Ki Bilmiyordu Bu Hurafeyi Jongho.

"Eğer Mezarlıktan Bir Şeyler Alıp Evine Getirirsen, O Mezarın Sahibinin Ruhu Ölene Kadar Seni Yalnız Bırakmazmış!"

Jongho, Merakla Dinledi Hongjoong'u. Ardından Yüzünde Salak Bir Sırıtış Meydana Gelmişti.

"Ya, Desene O Zaman! Ama Korkma Kırmızı Pandufum, Dedem 152 Yaşında Öldü. O Buraya Varana Kadar Biz Ölürüz Zaten, Endişelenme."

Durdu Jongho'nun Dedikleriyle Hongjoong. Ardından Ağzından 'Ha?' Diye Bir Ses Çıkmış, Ve Jongho'ya Şok İçinde Bakmıştı.

"BİR DE DEDENİN MEZARINDAN MI GETİRDİN BU ÇİÇEĞİ?!"

...☯...

Hongjoong: Bu Çiçeği Kabul Ettiğime Hâlâ İnanamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hongjoong: Bu Çiçeği Kabul Ettiğime Hâlâ İnanamıyorum...

Eğer Açıklanamaz Bir Şekilde Ölürsem İlk Jongho'yu Sorguya Alsınlar, Yoksa Katilimi Yıllar Geçse Bile Bulamazsınız...

Yorumlar:

Yeosang: Ne
➡️Hongjoong: Bana Dedesinin Mezarından Gül Getirmiş Ya 😭😭😭
➡️Yeosang: NE

Seoho: Oh...Gül Güzel Ama?
Yani Bardağın Dolu Tarafından Bakarsak Eğer?
➡️Hongjoong: Gül Güzel Zaten 🥺

Wooyoung: İyi De O Bir Hurafe Zaten Joong Hyung, Gerçek Değil.
Güvendesin Merak Etme...
➡️Hongjoong: Jongho'nun Yanında Mı?
➡️Wooyoung: ...
Ben Susma Hakkımı Kullanıyorum.

dÖnErSe SeNiNdİr | Ateez & OneusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin