bÖlÜm On DoKuZ

1.6K 177 72
                                    

Yazar Anlatımından

"Buraya Gelirken Aklınızdan Ne Geçiyordu Sizin Seonghwa?!"

Yeosang Sinirle Seonghwa'nın Üstüne Yürüdüğünde Seonghwa Hemen Ellerini Kendini Savunurcasına Göğüsüne Koydu.

"Israr Eden Ben Değildim Ki!"

"Kimdi O Zaman?!"

Yeosang Sinirle Bağırdığında Herkesin Bakışları Keonhee Ve San'a Kaymıştı. Aynı Anda Seoho Ve Wooyoung Da Başını İki Yana Sallayıp Ofladı.

"Neden Ya-hapşu!"

Seoho Konuşamadan Hapşurduğunda Keonhee Gözlerini Kısarak Baktı Kırmızı Montlu Sevdiceğine. Nedeni Belli Değil Miydi?

"Hasta Halinle Mekan Ayarlaman Yetmiyormuş Gibi Bir De Yürüyemeyecek Hâle Gelip Fan Buluşmasına Gelmen. Nedenim Bu: Endişelendim."

Keonhee Tek Nefeste Konuşup Gözlerini Kısarak Seoho'ya Bakmaya Devam Ederken Seoho Dahil Herkes Şok İçinde Keonhee'ye Bakıyordu. Ravn İse Ekstra Şoktaydı.

"Lan Sen Toplasan 1 Hafta Bu Kadar Uzun Konuşmazsın!"

Ravn Keonhee'nin Kafasına İddialı Bir Şaplak Attığında Herkes Girdiği Şoktan Çıkmıştı. Özellikle Seoho, Ravn'ın Keonhee'nin Kafasına Vurmasına Acımıştı.

"Peki Ya Sen, San? Sen Neden Gelmek İçin Israr Ettin?"

Wooyoung'un Sorusuyla Herkesin İlgi Odağı San Olurken Bakışların Üzerinde Olduğunu Hissettiği Anda Gerilmişti San. Tamam, Yakışıklı Olduğu İçin Sürekli İnsanlar Ona Bakardı Ama Bu Başka Bir Şeydi.

Otuzbirincisi Bakıyordu Çünkü.

"Şey...Otuzbirincimi Özledim?"

Ellerini Ceplerine Koyup Omuz Silken San'a Karşı Herkes Birbirine "İnanalım Mı?" Bakışı Attı.

Yunho İse Maskeli Çocuğa Bakıyordu Geldiklerinden Beri. Tanıdık Geliyordu Ama Çocuk Yüzünün Ve Gözlerinin Görünmesine İzin Vermiyordu Bir Türlü.

Sonunda Dayanamayan Yunho Ağzından Çıkan Kelimelere Engel Olamadı Ve Sordu, "Sen Kimsin?"

Yunho'nun Sorusuyla Bu Sefer Herkesin İlgi Odağı Yunho Ve Maskeli Çocuk Olurken Sadece San Ve Wooyoung İzlemiyordum Onları Çünkü San 'Dünya Fani Ölüm Ani, Bir Kerecik Elletiversen Ne Olur Yani?' Diyerek Wooyoung'u Ayartmaya Çalışıyordu Ama Wooyoung İnatçılığını Tam Gaz Sürdürüp San Her Elini Uzattığında Eline Vurup Kendinden Uzaklaştırmaya Uğraşıyordu Sapık Ruhlu Keko Bedeni.

"O Benim Kuzenim."

Leedo, Mingi'yi Arkasına Alıp Göz Önünden Uzak Tutmaya Çalışırken Gelen Sesle Herkesin Bakışları Kapıdan Giren Pembe Kıyafetli Bedene Kaydı.

"Senin Kuzenin Yok Leedo."

Xion Kapıyı Kapatıp İçeriye Girdiğinde Seonghwa Ve Yeosang Bir Tarafa, Diğerleri İse Onların Hemen Arkasına Geçmişti.

Leedo Ve Arkasındaki Maskeli Mingi'ye Doğru Seri Adımlarla Yaklaştı Xion. Neden Bilinmez Ama Xion'un Arkasında Da Yunho Vardı.

Aslında Nedeni Çok Ama Çok Barizdi.

Yunho Bu Çocuğu Tanıyordu Ama Kim Olduğunu Çıkaramıyordu Bir Türlü.

"Nerden Biliyorsun Güzelim Kuzenimin Olup Olmadığını Ki Sen-"

Leedo Xion'a Cevap Vermeye, Maskeli Mingi İse Onları İzlemeye Dalmışken Yunho Sessiz Adımlarla Yaklaştı Ve İndirdi Maskesini Lakin Gördükleri Yüzle Bütün Ukeler Şok Olmuştu.

En Çok Da Yunho.

"M-Mingi..?"

...☯️...

O B A A A A A A A A A A A

Q A O S

YUNGİ SHİPPERLAR SERİ SAD

dÖnErSe SeNiNdİr | Ateez & OneusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin