ROMANTİK SERSERİ ADLI KİTABIMA BİR BAKIN DERİM..
Multi- Eylül Akay
Merhaba arkadaşlar..
Belalı Sevgilim benim için ciddi bir adım. İlk bölümlerde biraz sıkıcı olsa da ilerleyen bölümlerde kurgusu anlaşılacağını umuyorum.Ailesine güçlü bir bağ ile bağlanan Eylül gün gelir başına gelmeyen kalmaz. Peşine düşen adamın farkına varmaz ama o adamın düşmanı olan bir adamla bir gün yolları kesişir. Peşine düşen adamın farkında değildir ancak Anıl sayesinde fark eder. Bu adamı alt etmek için Eylül her şeyi yapacak mi dersiniz? Ya ailesi.. Onları da mı feda edecek?
Anılla neler yaşayacaklar?
Kötü adam Bahadır'ı alt edebilecekler mi?
Cevapları merak ediyorsanız başlayın derim.
Yazım yanlışlarım olursa ilk baştan affola!Keyifli Okumalar!.. :)
1.Bölüm
Uyandığımda yatağımda olduğumu fark ettim. Dün akşam abim Poyraz beni sevgilisi Işıl abla ile tanıştırmıştı. Cok hoş ve tatlı bir kızdı. Daha bir gün bile olmadan çok iyi anlaşmaya başlamıstık, ki bu hareketimizden dolayı abim baya bir şaşırmıştı. Heryeri, abimle özel mekanlarımızı bile gezmistik. En son eve gelirken arabada uyuyakalmıstım ve abim de beni yatağıma taşımıştı sanırsam. Daha fazla uyuşukluk etmeden banyoya doğru yol aldım.
Kısa bir duşun ardından siyah yuksel bel pantolonumu ve uzerine gri bir badi alıp pantolonun icine geçirdim. Ardından saçımı kurutup düzlestirdim. Makyaj yapmaya gerek duymadığımdan, İste hazırdım!
Aşağıya indiğimde kahvaltı hazırdı. Soylu bir aileden geliyorduk. Akay ailesi.. Kahvaltıyı hep saat 9' da yapardık. Herkesde buna uygun bir sekilde hazırlanırdı.
Annem Nehir babam Buğra birbirlerini sevgi ve şefkatle sarmıs bir çiftti. Bir zamanlar evlenirsem annem ve babamı örnek alacaktım.
Masada abim, Işıl abla ve kuzenim Kaan vardı. Yirmi bir yaşındaydı. Koyu kahverengi saçları ela gözlerine eşlik ediyor, tatlı yüzü dısarıya hos görüntü sunuyordu.
Ben ise kahverengi saçlı deniz mavisi gözlerimle etrafa tatlılık saçan bir Eylül iste..
Kaan ile ben cok iyi anlasırdık ve benden bir yaş büyüktü. Dolayısıyla ben de 20 yaşımdayım tabi.
Masaya doğru ilerlerken abime ve İdil ablama yani yengeme
" Günaydın Sevgi Pıtırcıkları ve.."
diyip Kaan'a baktım
" Sanada Günaydın Öküz Ruhlu Olmasına Rahmen Tatlılık Abidesi Kuzi Kaan"
dedim ve hep beraber kahkahalarla güldük.
Ben buydum iste. Evin neşe kaynağı! O sırada annem ve babamlar gelmis bize 'neler oluyor?' bakısı atmaya baslamıslardı.
Kaan da somurtarak anlatmıs, annemlerde hala devam etmekte olan kahkahamıza katılmıslardı.
Kahvaltının ardından annem ve babamın şirkette işleri dolayısıyla bugün evde olmayacaklarını öğrenmis, onları uğurlamıstık.
Hizmetliler de bugünün Pazar olması ile izne cıkmıslardı.
Ha bir de abim ve yengem de annemlerin cıkmasından yarım saat sonra bas basa vakit gecireceklerini soyleyip ayrılmıslardı. Koskoca evde sadece Kaan ve ben vardık!
" Elly bence abur cuburları alıp su en sevdiğimiz yabancı dizilerden biri olan Sherlock'u izleyelim zaten yarıda kalmıstı önceki bölüm"
dedi ve bende ona hak vermistim.
Kısacası Kaan ile ben yabancı dizilere hayrandık.
Hiç Türk dizisi izlemez, fazla basit bulurduk. Bundan dolayı da kendimizi yabancı dizilere saldık." Tamam Kaan ben diziyi ayarlayayım sende yiyecekleri getir"
Kaan kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra mutfağa doğru yol almıstı. Bende hemen diziyi hazırlamıs Kaan'ı bekliyordum.
" Kaaaan!! Nerde kaldın ya?!"
Hicbir ses gelmemesinin üzerine mutfağa girdim ve Kaan orada yoktu!
Mutfakta göz gezdirdikten sonra yerde cips paketleri ve çerez tabaklarını gördükten sonra dehşete kapıldım.
Nolmustu? Nereye gitmisti? Ya.. Ya da kaçırılmıs mıydı? Son sorumun üzerine bütün odaları arayacak bulamazsam da babamı, annemi, abimi hatta Işıl ablamı bile sırasıyla arayacaktım!
Merakıma yenik dusuyordum. Ben korkmazdım, korkusuzdum. Derin bir nefes aldım ve odaları aramaya basladım. Ve.. Son olarak play station komitesine baktım oradada yoktu!
Halbuki ne kadar emindim burada olduğuna. Yine Kaan ve benim ortak noktalarımdan biri de play station oynamak.Cok çaresizdim ne yapacağım konusunda. En sonunda saklambaç oynayabileceğini düsünmüs
" Tamam Kaan pes ediyorum hadi çık ortaya nolursun..?!"
derken birden kapı açıldı ve..
BÖLÜM SONU..
İlk Bölümün Kısa Olmasi Normal. Asıl Eğlence Diğer Bölümlerde Başlıyor..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Sevgilim|DÜZENLENECEK
Teen FictionAilesine sıkıca bağlanan Eylül'ün gün gelir başına gelmeyen kalmaz. Peşine düşen hatta odasında bile geceleri saatlerce onu izleyen adamın farkında değildir. Ancak bir gün bir adam gelir. Anıl... Ve gerçekleri Eylulun yüzüne vurur gun gelince. Eylül...