BS-20|•●Kurtuluşa Adım Adım●•

64 0 0
                                    

Ceren Su ERDİNÇ- Multi

20.Bolum

Sabah zorla uyandırılmamla apar topar zemin katta özel bir odaya indirildim. Neler oluyordu benim bilmediğim? Yoksa beni öldürecek ler miydi? Ben çok genctim! Daha yasayacağım şeyler ve hayallerim vardı.

Bir sandalyeye oturulmamla arkamdan bir adamın beni sabitlemesi bir oldu. Hareket edemiyordum adam yüzünden.

"Hey ne yapıyorsunuz!?" Diye bağırdım güçlü çıkmasını umdugum sesimle. Ama etkilediğim kimse de olmadı aynı zamanda.

Kimse beni takmiyordu. Herkes bir telaş içindeydi.

Daha yeni gördüğüm odayı incelemek için bir firsatti belki de benim için.

Her yere gri ve siyah renkleri hakimdi. Ortada küçük bir havuz vardı ve renginden içinde ne olduğunu merak bile etmek istemiyordum. Oldukça koyu bir renkti. Bordo gibi kan rengini andırıyordu. Çok çok koyuydu.

Duvarlarda zincirler vardı ve galiba bu zincirleri herhangi bir insanı duvara bilekleriyle sabitlemek için kullanıyorlardı.

Yan tarafıma baktığımda her türlü kesici alet vardı duvarlarda asılmış halde olan.

Burası evin zemin katiydi. Kapı demirden ve özel bir sifreden oluşuyordu.

Kapıdan içeriye hızlı adımlarla ve kızgın bakışlar eşliğinde giren kişiyi görünce etrafı incelemeyi bıraktım.

Gelen Bahadır'dı.

"Abi ne yapıyoruz? "

Ensemde hissettiğim sıcak nefesle arkamdaki adamın konuştuğunu anladım.

Neler oluyordu ki böyle telaş yapıyorlardı?

"Biri Bana neler olduğunu anlatacak mi?!!"

Ani çıkışımla herkes işini bırakıp bana baktı.

Ups! Fazla dikkat çekmiştim anlaşılan. İstediğim de bu değil miydi zaten?

"Olan şu ki minik.."

Bahadırın bana yaklaşmasıyla beni tutan adamın ellerinden kurtulmak için çırpındım fakat bir ise yaramadı.

"Seninki burayı basmaya geliyor."

Aniden depar atan kalbimle dikkat kesildim dediklerine. Seninki dediği Anıl mıydı?

Anıl.. İsmini telaffuz edişimi bile özlemişim.

Tam tamına 2 hafta gecmisti onu görmeyeli.

Beni unutmamıştı!

Halbuki ben neler düşünmüştüm. Allah'ım çok aptalım!

O bana bir söz vermişti ve sözünü tutuyordu. Ben nasıl düşünmemiştim bunu?

Sana söz veriyorum sarışın. Seni koruyacağıma dair söz veriyorum. Ve bilirsin ben sözümün arkasında duran biriyim.

O ukala tavırları aklıma gelince istemsizce gülümsemeye başlamıştım.

İtiraf ediyorum.. Ben ona sırıl sıklam aşığıım!

Onun o mest edici kokusunu havalı tavırlarını çapkın gülüşünü kisacasi her şeyini özlemiştim.

"Ne o? Daldın gittin?"

Düşüncelerimi bölen ucubeyle benim öldürücü bakış dediğim bakışlarımı attım. Korkmus muydu? Hayır.

"Bu bakışlarınla beni etki altına alamazsın güzelim. "

Belalı Sevgilim|DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin