3. kapitola

185 18 4
                                    

Tsukishima:

,,ja viem že si na mňa nahnevaný...ale prisím nebu-" ,,niesom" pvedal som a pozrel sa mu do očí ,,chcem počuť pravdu Yamaguchi" ,,a-akú" ,,ty a Yachi" ,,ou...ehm Tsukki zle si si to vysvetlil my spolu nič ne-" ,,a čo tá pusa!" prerušil som ho a on len odvrátil zrak ,,neviem bol som rovnako prekvapený" ,,Yamaguchi miluješ ju?!" ,,nie!" ,,pravdu!" ,,ano milujem ju a vieš prečo lebo je jediný človek ktorému na mne záleží!" ,,mne na tebe záleží!" ,,tak si sa tak mal chovať celý čas!" ani sa mi nepozrel do očí a odišiel. Po chvýlke som odišiel tiež.

Time skip~ u Tsukkiho doma

,,som doma!" zakričal som.
,,Kei už si tu" privítal ma môj brat ja som sa na neho len usmial a išiel som do izby. Lahol som si na postel a myslel som na Yamaguchiho. Prečo si vybral ju? Ja...ho chcem späť. Z myslenia ma vytrhlol brat ktorý vstúpil do mojej izby ,,Brácho niekto ťa chce vidieť" povedal a pootvoril dvere. Do mojej izby vošiel Yamaguchi. Keď môj brat odišiel Yamaguchi si prisadol ku mne na postel a začal plakať. ,,Yamaguchi stalo sa niečo?! Prečo-" ,,ja to takto nechcem..." ,,ani ja" ruku som mu položil na líce a utrel som mu slzi.
,,povieš mi čo sa stal?" spýtal som sa ho a on prikývol. ,,ja ju nemilujem...ja som len bol rád že niekomu na mne záleží...teda to som si len myslel.." ,,prečo spravila ti niečo?!".
Yamaguchi stále plakal a nechcel mi nič povedať. ,,Yams som tu pre teba vieš že mi môžeš povedať čokolvek"
,,ja viem ale...nie ja to nedokážem prosím nenúť ma..." keď to dopovedal rozplakal sa ešte viac. Ja som ho objal aby sa cítil lepšie ale nepomáhalo to.
,,ak chceš môžeš tu ostať spať veď je piatok a zajtra môžeme ísť spolu na tréning hlavne už neplač" navrhol som a on prikývol. Postavil som sa z postele aby som mu vybral veci. Podal som mu ich a odišiel som z izby aby sa mohol prezliecť. Čakal som pred dverami. Po chvílke som vstúpil do izby. Tričko ktoré som mu dal mu bolo veľké a bolo také dlhé že mu nebolo vidno kraťase.

⚠spicy časť⚠- but not that spicy-

Zahrizol som si do spodnej pery...
Chcem ho zvaliť na postel a...ahhh~
Obzeral som si ho od hlavy až po päty je tak sexy... ,,Tsukki ehm...kde budem spať?" ,,tam kde vždy ale...mam len jednu perinu takže..." usmial som sa na neho. Išli sme si lahnuť ale ja som to už nevydržal...začal som mu nežne bozkávať krk ,.Tsu-ukki č-čo t- ahh~"
Dal som si dole tričko a začal som ho bozkávať. Jazykom som mu skúmal ústa. Postupne som prešiel zase ku krku...ku jeho nežným pleciam...k jeho bokom...jeho nohám...

-ahoj✨ ospravedlnujem sa ak tam budú gramatické chyby ale už som unavená...
-asi bude táto kapitola o ho💩 ale dúfam že ste si to užili a bum bac😹

Jeho úsmev Where stories live. Discover now