Sabah uyandığımda pazartesi olduğunu hatırlamam ve yumuşak yastığı alıp kafama gömmemle eş zamanlı olarak 'puff' diye bir ses çıkarttım. İnce pikeyi üzerimden atıp ayaklarımı yataktan aşağıya sarkıttım. Pofuduk terliklerimi giyip ayaklarımı sürdürerek banyoya doğru ilerledim. Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra akşam içtiğim sigara tadının ağzımdan gitmesi için bir kaç kez ağzımı çarkaladım. İşe yaramayacağını anladığım da dilerim fırçalamaya karar verdim.
Banyoda ki işlerimi bitirdiğimde dolarının karşısına geçtim ve düz siyah v yaka kısa kollu t-shirt'ümü ve yırtık kot pantolonumu giyip bluzun uçlarını bol bir şekilde pantolonun içine sıkıştırdım. Daha sonra aynanın karşısına geçtim. Eyeliner ve göz kalemi sürüp kirpiklerime hacim kazandırmak amacıyla maskara kullandım. Siyah beline kadar gelen saçlarımı bol bir şekilde yandan ördüm. Telefonumu, az da olsa içinde sigara kalan paketimi ve içinde gereksiz aletlerle dolu olan siyah sırt çantamı alıp okula gitmek için evden çıktım. Tabii ki de merdivenlerden inerken düştüm. Egzersiz gibi bir şey artık o. Olmazsa olmaz!
Okulun bahçesine girdiğim de üzerimde rahatsız edici bakışları umursamamaya çalıştım. Yanına gidecek bir arkadaşım olmadığı için direk sınıfa gittim. Sınıfın önüne geldiğimde sıramda bir erkeğin oturduğunu görmemle kan beynime sıçradı. Kaldırmak için yanına gittim. Ama bunun pek bir faydası olmadı. Tam yakasından tutup kaldıracaktım ki. Hoop orada duracan liseli.Hassiktir!
Ne işi var lan bunun burda?!
Multi Ada. 20 votede 2. Bölüm gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM.
Chick-LitHayatının aşkını bulduğunu düşünen Ada, Ömür için sadece bir gönül eğlencesi olduğunu öğrendiğinde değişmeye, daha doğrusu duygusuzlaşmaya ve acımasızlaşmaya başlayacaktır. Bakalım sonrasında neler olacak.