Part:08
ទ្រឹង~~
សម្លេងកណ្តឹងដែលសិស្សានុសិស្សត្រូវត្រឡប់ទៅផ្ទះវិញ ព្រោះពេលនេះជាពេលល្ងាចហើយអ្នកខ្លះក៏ចេញដំណើរទៅផ្ទះអ្នកខ្លះទៀតក៏ចាំនៅរៀនបន្ថែមទៀតទើបត្រឡប់ទៅផ្ទះ...
<ya.. នាងមិននៅរៀនបន្ថែមទេហេស..>Girl.ដើរមកជិតតុនាងដែលកំពុងរៀបចំសៀវភៅទុកក្នុងកាតាប..
អត់ទេថ្ងៃនេះប្រញាប់ទៅមុនហើយណា>នាងតូចបន្ទាប់ពីរៀបចំរួចក៏ចេញទៅមុននឹងលាគ្នាទៅមុន ថ្ងៃនេះគេគ្នានអារម្មណ៍រៀនទេtaeក៏មិនមកទៀត..
នាងគ្រាន់តែចេញមកក្រៅរបងសាលាភ្លាមក៏ឈរចាំបងប្រុសនាងមកយកនៅខាងមុខ នាងមិនហ៊ានចេះឡានក្រុងទេព្រោះបងប្រុសនាងហាមខ្លាចគ្រោះថ្នាក់ទើបនាងមិនដែលចេះឡានក្រុងសុខចិត្តចាំបងនាងមកយក..
<អេ..បងស្រីមែនទេជាsteliya>មនុស្សស្រីម្នាក់រត់ចូលមកជិតនាងទាំងដង្ហក់ខ្យល់មើលទៅទើបតែមកពីហត់អីចឹង..
<ពិតមែនហើយ..មានការអីហេស>សម្លឹងទៅនាងដែលបែកញើសហូរកាត់មុខនាង..
<បងគួរតែប្រយ័ត្នខ្លួនផង>..
<មានរឿងអីទើបចាំបាច់ប្រយ័ត្នខ្លួន>ញញឹមទៅនាងស្រាលៗស្តាប់សំលេងនាងមើលទៅដូចជាញ័ៗដល់ហើយ..
<មានមនុស្សចង់ធ្វើបាបបងណា>...
<អ្នកណាគេ..>Steliya ជ្រួញចិញ្ចើមចូលគ្នាចង់ដឹងថាអ្នកណាចង់ធ្វើបាបខ្លួន..
<គឺ..អឺ~~>នាងតូចដែលបម្រុងនឹងនិយាយហើយតែក៏ឮសំលេងមួយហាកាត់សម្តីខ្លួន..
<yaបងមកហើយ>បើកកញ្ចក់ឡានសម្លឹងទៅប្អូបស្រីដែលឈរជាមួយស្រីម្នាក់នោះ..
<ទើបតែមកហេស..>នាងងាកទៅថាអោយបថប្រុសដែលទើបនឹងមកយកខ្លួន..
<ឆាប់ឡើងមោ>
<បងស្រី>នាងសម្លឹងទៅsteliyaចង់និយាយប្រាប់នាងអោយហើយតែដូចជាមិបសមបំណងសោះ ដោយមានអ្នកមកកាត់សម្តីបាត់ហើយ..
<ចឹងបងទៅសិនហើយណា>ងាកមកញញឹមដាក់នាងបន្តិច..បម្រុងនឹងឈានជើងទៅរកឡានបងប្រុសខ្លួនហើយតែក៏មានអ្នកចាប់ដៃ..