-Nem, nem hinném. Nem vagyok híres vagy ilyesmi. -poénkodtam, miközben végig tudtam, hogy mire gondol.
***
-Calum Hood ugye?
-Csak Cal. Ez a becenevem.
-Mondd csak Calum, milyen ruhákat viselnél legszívesebben?
-Ha tehetném, egész nap meztelen lennék.
-Össze kéne kötni benneteket Harryvel. -nevettem.-De most komolyan.
-Hát a kedvenc nadrágom a fekete csőnadrág,de mikor a turné buszban vagyunk,akkor általában melegítőt veszek fel. Szeretem a bővebb pólókat, bár annak nem muszáj feketének lennie. -mosolygott.
-Mi a szereped a bandában?
-Hát.. én vagyok a basszus gitàros és éneklni is szoktam.
-Köszi- mosolyogtam. Megmondanád Lukenak hogy jöjjön be?
-Hé! A leggontosabb kérdés kihagytad!
-Tényleg?
-Nem kérdezted meg, hogy mi a számom! Tudod... facér vagyok majd csörögj ha kell valami.-kacsintott. Elfordítottam a fejem. Nem akartam, hogy lássa a kitörni készülő könnyeimet. Eszembe jutott mindenki, akivel lefekütem. Soha de soha nem fogom elfelejteni, hogy mikez csináltak velem. Hánynom kell magamtól.
-Jól vagy?-kérdezte Luke.Nem is vettem észre,hogy idő közben bejött.
-Persze, csak eszembe jutott a családom és hogy mennyire hiányoznak.- hazudtam. Nem teljesen, de hazudtam. Mikey is a családom része volt, szóval nagyon hiányzott. Jobbam szerettük egymást, mint a testvérek.
Luke-kal is eljátszottam ugyan ezt, ahogy Callal és az maradék 2 sráccal.
Amikor végeztünk, akkor kimentem a töbiekhez.
Fél óra múlva elindultunk a szállodába, a fiúk pedig a bérelt lakásba. Nos, a terv az volt, hogy Brad, az egyik biztonság i vezet, és Kidob minket Emmel a szállodánál, de ez nem jött össze. Vagyis.. csak a fiúk nem jutottak volna el a céljukig. Ki az az idióta, aki 21:30-kor felvonulást tart könyörgöm?
***
-Kérem, értsék meg, hogy csak 1 db szabad szobánk van, ami franciaágyas, 3 hónappal előbb le kellett volna foglalniuk.
-Nekem mindegy, csak menjünk már-nyafogott Ash.
-Kivesszük.-döntöttem. 3 perc múlva a szobabeosztások a következők voltak:Ash, Emma, Cal/ én, Michael, Luke.
Miután a fiúk udvariasan beengedtek maguk elé a SAJÁT szobáma /valóság: egyszerre próbáltunk meg betörni a helysége, de az ajtó túl keskenynek bizonyult 3 ember számára, ezért beestünk/, elfoglaltam a fürdőt. Miközben zuhanyoztam, fogatis és arcot is mostam, szóval kb 5 perc alatt végeztem. Aha, csakhogy nem hoztam be magammal pizsit. Szííííváás.... kirohantam a fürdőből a böröndömhöz 1 szál törcsiben.
-Azt hittem, hogy már soha nem jössz ki-nézett rám a boxerre levetkőzött Lucas.
-Nem is. 1 percet kérek, felveszem a pizsamám.-visszagyalogoltam, majd felöltöztem. Luke bement utána, én pedig levetettem magamat az ágyra.
-Alszol középen?-kérdezte Mikey.
-Persze.-válaszoltam neki, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Miután mindenki végzett, és elhelyezkedett, megpróbáltunk elaludni.
Mikor már majdnem álomba merültem volna, egy kezet éreztem a derekamon. Ne. Könyörgöm. Csak. Ezt. Ne.