Yung'un ağızından
Ne yapacağımı bilemediğim için tek yapabildiğim ona öylece sarılmaktı, bunu Raiden'den öğrenmiştim ben, sevgi ne demek, kıskanmak ne demek bu duyguları Raiden'den almıştım.
Raiden, beni itip küçümseyen bakışlarla bakmaya başladı.
Raiden: "Ben bunları yer miyim? Numaradan sevgi gösterileri falan, seni bağışlamam için yaptığın çok açık, eziğin şerefsizin tekisin."
Yung: "H-hayır ben katil değilim Raiden! Lütfen bana inan... başkaları umurumda, değil tek inanmasını istediğim kişi sensin, birazcık da olsa inanmaya çalış n'olur.."
Raiden kolumu sertçe çekiştirip beni bodrum katına götürdü, tekrar bana baktı aynı ezicilik ve aurayla.
Raiden: "Burası yeni evin, çok ama çok acı çekeceksin Yung."
Tek yapabildiğim orada titreye titreye durmaktı, ezik bir böcekmişim gibi sürünmekti. Raiden bodrum katının merdivenlerini çıkıp kapıyı kapadı ardından gelen sesle kapıyı kilitlediğini anladım kısa bir süre sonra düşünmeye başladım nasıl buradan kurtulabilirdim? Nasıl Raiden'i ikna edebilirdim? Ben katil değildim, neden bana suçum olmayan bir şey için böyle davrandığını da hâlâ anlamış değilim. Gözlerim yavaş yavaş kapanıp kendini uykunun kollarına bıraktı.
Raiden'in ağızından
Pislik, az kalsın beni kandırıyordu bunun bedelini ağır ödeyecek! Telefonumu çıkarıp
Akinari'yi aradım hızlıca.Akinari: "Alo!"
Raiden: "Yung'un annesini evimin bodrum katına yerleştir, halat vesayre de getir."
Akinari: "Neden senin söylediklerini yapmak zorundaymışım?"
Raiden: "Yapmazsan keyfin bilir elbette sorun değil, küçük sırrının güvende olmaktan çıkmasını sorun etmiyorsan?"
Akinari: "Tamam yapacağım şerefsiz."
Raiden: "Hayır, hayır çok ayıp :)."
Telefonu yüzüne kapattım, raftaki kitaplardan birini alıp okumaya başladım.
1 saat kadar süre sonra kapının sesini duydum gidip açtım.Raiden: "Hoş geldin uslu kedicik."
Akinari, yüzünü buruşturup "Arabada." dedi
Kaşlarımı çattım.Raiden: "Git getir."
Arkama yaslanıp ona baktım sakince "Hadi." Birkaç sıkıcı dakikadan sonra kadını getirmişti. Bodrum katına doğru yürümeye başladık kadın kucağındaydı, bodrum katının kapısına varınca söze girdim, "Her şeyi hallet burada bekliyor olacağım çocuğu da bağla." Başını, "Tamam." anlamında salladı. Yarım saat sonra yanıma geldi.
Akinari: "Her şey hazır gidebilirsin."
Raiden: "Ödül olarak sana bir orospu mu tutsak?"
Sinirle bana bakarken ukala, ukala kendimden emince gülümsüyordum kendini tutamıyora benziyordu en sonunda patladı.
Akinari: "Sen zaten öyle değil misin? Boşuna gitmeye ne gerek var?"
Dişlerimi sıktım, daha fazla vakit kaybetmeye gerek yoktu hızlı adımlarla bodrum katına indim gördüğüm manzara karşısında adeta mest olmuştum her şeyi ayarlamış ve çok iyi bir iş çıkarmıştı. Yung annesine bakıyor bağırarak uyandırmaya çalışıyordu annesi de onu duymuyor yerde yatıyordu, Yung bana kinle bakıyordu biraz da olsa kötü hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Love
Mystery / Thriller-Bu bir yaoi hikayesidir, rahatsız olanların okumamasını tavsiye ederiz- Çocukluk arkadaşı olan Raiden ve Yung hayatlarında hiç bilmedikleri sırlar ile karşı karşıya kalacaklardı, Yung ailesinin yaptığı hatanın bedelini ödeyecek, Raiden ise bu bedel...