___
01.02.2019.
Yapmamam gereken birşey yapmıştım...
Nasıl böyle bir hiss hissederim?!
Delirmiş olmalıyım...
___
Okuduğum şeylerden hiçbir şey anlamamıştım.
Neden böyleb birşey yazmıştı ki?
Hem, 1 yıldır günlüğe yazmamıştı.Bunu baştaki tarihten anlamıştım.
Bunları düşünürken istemsizce dudağımı ısırdım ve hissettiğim acıyla birlikte yüzüm buruştu.
Sikik nasılda vurmuştu.Boks'la uğraştığını unutmuştum.
Şu anda revirde Minho'yla oturuyorduk.Onunda benden farkı yoktu.İkimizinde yüzü paranparça olmuştu.
Deminden beri birbirimize nefret dolu bakışlar atıyorduk ve ben bundan sıkılıp günlüğü okumaya başlamıştım.
Zaten okuduğum yazı kısaydı ve anlamsızdı.
Ne hissinden bahsediyor olabilirdi ki?
Kafamı olumsuz anlamda sallayıp düşüncelerin kafamdan çıkmasını diledim.
Manyak gibi gülen Minho'nun sesini duyduğumda ona doğru anlamsız bakışlarımla baktım.
Neden gülüyordu bu şimdi.
Zaten manyaktı ve böyle gülüncede daha fazla manyak oluyordu.Hem,daha demin bana nefret dolu bakışlarını göndermiyordu mu bu sikik?Gerçektende tsundere'nin beden bulmuş haliydi.
"N'oldu? Neden öyle manyak gibi gülüyorsun sikik?"
"Hiç"
Yüzünde alaycı bir sırıtışla omuzlarını silkerek arkasına yaslandı rahat bir şekilde.
Neyin nesiydi bu çocuk?!
Onu boşverip önüme döndüm ve buradan sıkılıp çantamı alıp kapıya doğru gittim.Zaten hemşire yapacağını yapmıştı.
Revir'den çıkacağım anda Minho'nun bana seslenmesiyle ona yüzümde bıkmış bir bakışla döndüm.
Ne diyecekse çabuk deseydi iyi olurdu.
"Sadece.....sana bunu söylemeliyim ki...Jeongin'e değer veriyorsun."
Ben ona şaşırmış bir şekilde bakınca sırıtışı daha da büyüdü ve oturduğu yerden kalkıp havalı ve yavaş adımlarla yanıma geldi.
"Benden söylemesi."
Ardından omzuma vurarak odadan çıkmıştı.
Sikik!
___
Nasıldı aşklarım?
Fici çok beğenmişsiniz, teşekkürler~
Ağlamıyorum gözüme sizin tatlılığınız kaçtı ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad-Hyunin
Fanfiction[Alegria] Onu eziyordum,onunla dalga geçiyordum.Ta ki onun günlüğünü okuyana kadar. Seme:Hwang Hyunjin Uke:Yang Jeongin Yan shipler:Chanmin Başlama tarihi:18/10/2020 Bitiş tarihi:? #20days#20episodes