I co dalej?

455 42 5
                                    


Obiecałam Wam II Tom Cumberland w kwietniu. Niestety w najbliższym czasie nie planuję skupiać się na kontynuacji. Nie jest to spowodowane kryzysem, utratą wiary w ten tekst. Wręcz przeciwnie, pokładam w nim pewne nadzieje, ale mój czas za chwilę mocno ulegnie ograniczeniu; pozostało mi jedynie kilka miesięcy, kiedy jestem w stanie wygospodarować sobie kilka chwil dziennie na pisanie i chcę je poświęcić porządnym poprawkom w tej części.

Wydaj mi si, że w tym momencie Cumberland jest historią zamkniętą; Charles i Elizabeth dotarli do miejsca, gdzie równie dobrze mogą już pozostać, albo faktycznie kiedyś wrócić do kontynuacji.  Część wątków zostawiłam otwarte, by móc je zakończyć w Tęskniąc za Cumberland, ale zamknę je w odświeżonej wersji Cumberland, która już teraz widzę, że się zmienia. Nie wiem, czy opublikuję rozdziały na nowo, na pewno nie zrobię tego teraz, bo wpierw chcę skończyć redagować całość tekstu.  Nie mówię też NIE dalszym losom bohaterów; jeśli będą powstawać, to na razie na spokojnie, bez presji, do szuflady. Muszę się jednak skupić na priorytetach, a nimi jest doprowadzeni obecnej wersji do stanu, gdzie nie będę mogła zarzucić jej już żadnych "mogłam zrobić inaczej".

Przepraszam więc tych, którzy liczyli na kontynuację, mam nadzieję, że wybaczą mi jej brak. Lada moment moje życie znów stanie na głowie i nim to się stanie, muszę pomóc szczęściu!

Buziaki, Wasza Tail.

Cumberland | Papier i Diamenty | ZOSTANIE WYDANE!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz