Dᴇsᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ ᴅᴇ ᴀϙᴜᴇʟ sᴀ́ʙᴀᴅᴏ ʏᴀ ɴᴏ ʟᴏ ʜᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴏ ᴀ ᴠᴇʀ ɴɪ ʜᴀʙʟᴀʀ. Nᴏ ᴘᴀsᴏ ᴛᴀɴᴛᴏs ᴅɪ́ᴀs sɪɴ ᴠᴇʀʟᴏ﹐ sᴏʟᴏ ғᴜᴇ ᴅᴏs ᴅɪ́ᴀs sɪɴ ᴠᴇʀʟᴏ﹐ ᴘᴇʀᴏ sᴇ sɪɴᴛɪᴏ́ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ɴᴏ ʟᴏ ʜᴜʙɪᴇsᴇ ᴠɪsᴛᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴍᴇsᴇs. Nᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ ᴇsᴛᴇ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇʀᴇʀ ᴠᴇʀʟᴏ ʏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀʟᴏ﹐ ᴘᴇʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ɴᴏ ϙᴜɪᴇʀᴇ ᴇ ɪɢɴᴏʀᴀʀʟᴏ. Aϙᴜᴇʟʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ᴅᴇ ᴀϙᴜᴇʟ ᴅɪ́ᴀ ᴀᴜ́ɴ sᴇɢᴜɪᴀɴ ʀᴏᴅᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴜɴᴀ ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ, ᴀᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ. Dᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴇɴ ʟᴏs ϙᴜᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴜɴ ɪɴғɪᴇʀɴᴏ.
Nᴏ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴇxᴄᴜsᴀ ᴘᴏɴᴇʀʟᴇ ᴀ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ɪʀ ᴀʟ ɪɴsᴛɪᴛᴜᴛo, ᴀsɪ́ ϙᴜᴇ sᴇ ᴠᴇ ʟᴀ ᴏʙʟɪɢᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ɪʀ. Aʜᴏʀᴀ ᴛᴇɴᴅʀɪ́ᴀ ϙᴜᴇ sᴏᴘᴏʀᴛᴀʀ ʟᴀs ᴍɪʀᴀᴅᴀs, ʙᴜʀʟᴀs ʏ sᴜsᴜʀʀᴏs ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s. Esᴘᴇᴄɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴄᴀsᴛʀᴏsᴀ. Pᴏʀϙᴜᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀɴ ʀᴀᴢᴏ́ɴ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ʟᴇs ʜɪᴢᴏ ᴄᴀsᴏ. Aʟ ᴍᴇɴᴏs ᴇsᴏ ᴇs ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴄʀᴇᴇ.
Lᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙᴀ ᴍᴀ́s ʟᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ ɪʀ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ﹐ ϙᴜᴇ ᴇɴ ᴛᴀxɪ. Dɪsғʀᴜᴛᴀ ᴇʟ ᴀɪʀᴇ ᴄʜᴏᴄᴀʀ ᴄᴏɴᴛʀᴀ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ʏ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴀᴘʀᴇᴄɪᴀʀ ᴍᴀ́s ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ᴀᴢᴜʟ. Aᴜɴϙᴜᴇ ᴇɴ ᴠᴇᴄᴇs ᴇs ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴏ ʏ ᴘᴇʟɪɢʀᴏsᴏ ϙᴜᴇ ᴜɴ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴀɴᴅᴇ sɪɴ ɴɪɴɢᴜ́ɴ ᴀʟғᴀ ᴀ ʟᴀᴅᴏ﹐ ᴇs ᴍᴀ́s sɪ ɴᴏ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀʀᴄᴀᴅᴏ ʏᴀ ϙᴜᴇ ʟᴏs ᴀʟғᴀs ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴇsᴏ﹐ ʟᴏ ᴠᴇɴ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴘʀᴇsᴀ ғᴀ́ᴄɪʟ. Eɴ Bᴜsᴀɴ﹐ ɴᴜɴᴄᴀ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀ ʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ɴᴀᴅɪᴇ﹐ ᴘᴇʀᴏ ᴇɴ sᴇᴜ́ʟ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ. Yᴀ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴛᴀɴ sᴇɢᴜʀᴏ ᴀɴᴅᴀʀ ᴇɴ ғᴀʟᴅᴀs.
Tᴏᴅᴏs sᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ғᴜᴇʀᴏɴ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘɪᴅᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠɪᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴇᴊᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀ Sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ʙᴀᴊᴀ. Sᴇ ᴠᴇɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇsᴀɴɪᴍᴀᴅᴏ ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ϙᴜᴇ ᴇʟ.
Dᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ ғᴜᴇ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴜɴ ᴀᴜᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀsᴇ ʏ ϙᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴠɪᴇʀᴀ﹐ ᴘᴇʀᴏ ғᴜᴇ ᴇɴ ᴠᴀɴᴏ. Eʀᴀ ᴇᴠɪᴅᴇɴᴛᴇ ϙᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴇʟ﹐ ʏᴀ ϙᴜᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴠᴇsᴛɪ́ᴀ ᴅᴇ ʀᴏsᴀ. Lᴏs ᴄᴏʟᴏʀᴇs ᴘᴀsᴛᴇʟᴇs sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟʟᴀᴍᴀɴ ʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ. Aᴅᴇᴍᴀ́s sᴜ ᴏʟᴏʀ ʟʟᴀᴍᴏ ʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ Sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ϙᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴏ́ ᴀ ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪʀ ᴇʟ ᴏʟᴏʀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴅᴏɴᴅᴇ ʟᴏ ʟʟᴇᴠᴀʙᴀ.
Sᴜs ᴏᴊᴏs sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ﹐ sᴇ ϙᴜᴇᴅᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴɢᴇʟᴀᴅᴏs sɪɴ sᴀʙᴇʀ ϙᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀ. sᴜs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs ɴᴏ ᴛᴀʀᴅᴀʀᴏɴ ᴇɴ ᴘᴏɴᴇʀsᴇ ᴄᴏʟᴏʀᴀᴅᴀs.
Sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ɴᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀʀsᴇ. Sᴇ sᴇɴᴛɪ́ᴀ ᴛᴀɴ ᴀᴘᴇɴᴀᴅᴏ ʏ ᴄᴜʟᴘᴀʙʟᴇ ᴘᴏʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅɪᴄʜᴏ ᴇʟ sᴀ́ʙᴀᴅᴏ﹐ ᴅᴇғɪɴɪᴛɪᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴀɢᴀᴅᴏ ᴀᴜ́ɴ ᴘᴇᴏʀ ᴘᴇʀᴏ ᴇs ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀʀ sᴜs ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴇs ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ. Mɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴀɴᴛᴏ Jᴇᴏɴɢɪɴ sᴏʟᴏ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ sᴀʟɪʀ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ʟᴏ ᴍᴀ́s ʟᴇᴊᴏs ᴘᴏsɪʙʟᴇ﹐ ɴᴏ ʟᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʙᴀ sɪ ɴᴏ ɪʙᴀ ᴀ ᴄʟᴀsᴇ﹐ ᴘᴏʀ ᴀʜᴏʀᴀ ϙᴜɪᴇʀᴇ ᴀᴘᴀʀᴛᴀʀ sᴜs sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴇʟ﹐ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ᴇɴ ᴇʟ ғᴏɴᴅᴏ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴜɴ ᴀʙʀᴀᴢᴏ.
ESTÁS LEYENDO
𝐌𝐘 𝐃𝐄𝐀𝐑 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋; Seungin
RomanceSeungmin es un alfa rebelde que no respeta las reglas, hace lo que se le da la gana, y aun peor que es un Fuck boy, aunque no lo crean, en su mente tenia el omega perfecto que lo deseaba desde que era pequeño, estaba apunto de perder la esperanzas d...