Jᴇᴏɴɢɪɴ ɪʙᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ. Vɪᴇɴᴅᴏ ᴇʟ ʜᴇʀᴍᴏsᴏ ᴄɪᴇʟᴏ ᴀᴢᴜʟ ϙᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀᴄɪ́ᴀ sᴇɴᴛɪʀ ᴘᴀᴢ ʏ ʀᴇʟᴀᴊᴀᴅᴏ. Sᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ʙᴜᴇɴ ʜᴜᴍᴏʀ﹐ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟᴇ ᴅᴇᴄɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ʙᴜᴇɴ ʜᴜᴍᴏʀ ᴅᴀ ᴍᴀʟᴀ ᴇsᴘɪɴᴀ﹐ ϙᴜᴇ ᴊᴜsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ ᴄᴏsᴀs ᴍᴀʟᴀs. Aʜᴏʀᴀ ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴍɪᴇᴅᴏ ϙᴜᴇ ʜᴏʏ ʟᴇ ᴘᴀsᴀʀᴀ ᴀʟɢᴏ﹐ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ʟᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴏ́ ᴀʟɢᴏ ᴛᴏɴᴛᴏ ᴇsᴀ ᴄʀᴇᴇɴᴄɪᴀ﹐ ᴘᴏʀϙᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴏ ᴛᴏɴᴛᴏ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴄᴏᴍᴜ́ɴ ʙᴜᴇɴ ʜᴜᴍᴏʀ ʏ ¿Qᴜᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴇ ᴍᴀʟ﹖ Nᴏ ᴛɪᴇɴᴇ sᴇɴᴛɪᴅᴏ.
Rᴇᴘᴀsᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴏs ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏs ϙᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀɴ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ ᴅɪ́ᴀ. Sᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ ᴘᴏʀϙᴜᴇ ᴇsᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ʟᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ ··ᴘᴜᴛᴀ·· ¿Hᴀʙʀᴀ́ ᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴄᴏɴ Sᴇᴜɴɢᴍɪɴ﹖ sɪ ᴇsᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴜᴇs ʟᴇ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀʙᴀ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴄᴇʟᴏs ᴀᴜɴϙᴜᴇ sᴇᴀ ᴘᴀsᴀᴅᴏ. Aʜᴏʀᴀ ᴛᴇɴᴅʀɪ́ᴀ ᴀ ᴜɴᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ᴀ ϙᴜɪᴇɴ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ﹐ ɴᴏ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ʏ ʏᴀ ʟᴏs ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ﹐ ᴠᴀᴍᴏs ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀᴅᴀ sᴜ ᴄᴜʟᴘᴀ. ¿Eʀᴀ ʙᴜᴇɴᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ʀᴇʙᴇʟᴅᴇ ϙᴜᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴄʟᴀsᴇ﹖ ¿Eʀᴀ ʙᴜᴇɴᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴜ sᴀʟᴜᴅ ᴍᴇɴᴛᴀʟ﹖ Lᴀ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ ᴀᴜ́ɴ ɴᴏ ʟᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ʏ ɴɪ ϙᴜɪᴇʀᴇ sᴀʙᴇʀʟᴏ.
Aʟ ғɪɴ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ sᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʟ ʏ ɴᴏ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ʟᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ. Eʀᴀ ᴄᴏ́ᴍᴏ sɪ ғᴜᴇsᴇ sᴜ ᴘʀɪ́ɴᴄɪᴘᴇ ᴀᴢᴜʟ ᴘᴇʀᴏ ᴇɴ ᴠᴇʀsɪᴏ́ɴ ʀᴇʙᴇʟᴅᴇ. ·· Jᴇᴏɴɢɪɴ ᴇs ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴛᴀɴ ᴍɪᴇᴅᴏsᴏ·· sᴇ ᴀ́ɴɪᴍᴏ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏ. Sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ʟᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅɪᴄʜᴏ ϙᴜᴇ sɪ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀs ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴛᴇɴɪ́ᴀs ϙᴜᴇ ʟᴜᴄʜᴀʀ ᴘᴏʀ ᴇʟ.
Dᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘᴇɴsᴀʀ. sɪɴᴛɪᴏ́ ᴄᴏᴍᴏ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴘᴇʀsɪɢᴜɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴏ ᴀᴛʀᴀ́s sᴜʏᴏ. Nᴏ ᴅᴇsᴇᴀʙᴀ ɴɪ ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴠᴇʀ ᴇʟ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ﹐ ᴘᴇʀᴏ sᴇ sᴇɴᴛɪ́ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀ́s ᴄᴇʀᴄᴀ﹐ ᴀsɪ́ ϙᴜᴇ ᴀᴄᴇʟᴇʀᴏ ᴇʟ ᴘᴀsᴏ﹐ ʏ sᴇɴᴛɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ʟᴏ ᴍɪsᴍᴏ. Cᴜᴀɴᴅᴏ ᴊᴜsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɪʙᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ʟᴏ ᴀᴄᴏʀʀᴀʟᴏ́ ᴍᴏsᴛʀᴀ́ɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴ ᴄᴜᴄʜɪʟʟᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ﹐ ɴᴏ ᴇʀᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀ́s ɴɪ ᴍᴇɴᴏs ϙᴜᴇ ᴀϙᴜᴇʟʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ϙᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ɪɴsᴜʟᴛᴀᴅᴏ ᴀʏᴇʀ. Vᴀʏᴀ ɴᴜɴᴄᴀ ᴄʀᴇɪ́ᴀ ϙᴜᴇ sɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴀᴄᴇʀᴛᴀʀᴀ ᴄᴏɴϙᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ʙᴜᴇɴ ʜᴜᴍᴏʀ ᴅᴀ ᴍᴀʟᴀ ᴇsᴘɪɴᴀ.
﹣ ¿Q﹣ϙᴜᴇ ϙ﹣ϙᴜɪᴇʀᴇs﹖
﹣ Qᴜɪᴇʀᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ᴀʟᴇᴊᴇs ᴅᴇ Sᴇᴜɴɢᴍɪɴ﹐ sɪ ɴᴏ ᴠᴀs ᴀ sᴜғʀɪʀ ʟᴀs ᴄᴏɴsᴇᴄᴜᴇɴᴄɪᴀs ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ﹣ Lᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʙᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀ́s ᴇʟ ᴄᴜᴄʜɪʟʟᴏ ᴀғɪʟᴀᴅᴏ ﹣
ESTÁS LEYENDO
𝐌𝐘 𝐃𝐄𝐀𝐑 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋; Seungin
RomanceSeungmin es un alfa rebelde que no respeta las reglas, hace lo que se le da la gana, y aun peor que es un Fuck boy, aunque no lo crean, en su mente tenia el omega perfecto que lo deseaba desde que era pequeño, estaba apunto de perder la esperanzas d...