det * betyder att Kim tänker det i sitt huvud. Bilden där uppe är Kim.
Jag satt i den varma bilen med Alice och Josefin. Varmen trök sig fram genom bilrutorna. Alice och Josefin pladrade om vilken bekini dem skulle ha på sig.
- Vad tycker du Kim? frågade Alice mig.
- Ehhh va... den rosa, svarade jag även fast jag inte hade lyssnat på dem pladder.
- Ok jag tar den, sa Alice till mig och vände sig sen till Josefin.
- Tjejer vi är framme, sa Alice pappa Bengt och stannade bilen. Jag tryckte ner handaget och öppnade dörren. Jag tog min strand väska och klev ut ur bilen. Den svala luften träffade min hud och jag kände mina flipflops skava mellan tårna. Alice kom efter mig och Josefin tog andra vägen. Vi började gå ner för den smala stigen som ledde ner till stranden. Jag gick först sen Alice sen Josefin och sist bengt med solstolar fikat och allt sånt.
När vi kom ner till stranden så var det mycket folk och svårt att hitta en plats. Jag Alice och Josefin gick ner til vattnet för att bada. Vattnet var varm och solen stekte. Längre ut i vattnet så stod Noah och Rasmus.
- Titta Noah spanar in dig, viskade Josefin till mig. *Noah spanar inte alls in dig han spanar såklart in Josefin. Du är ju ful som fan medans Josefin är jätte fin*
- Kom vi simmar bort till dem, sa Alice och började simma. Jag och Josefin simmade efter.
-Tja, sa Noah när vi kom fram till dem.
- Tja, sa Josefin. Alice och Josefin började prata med Rasmus och Noah medans jag stod lite i bakrunden.
- Vill ni komma på fest imorn? frågade Noah och tittade med en menande blick på mig. * Han vill egentligen inte ha dig där men vad ska han göra när du är Josefins och Alice bästis? *
- Jag kommer, sa Alice.
- Jag med, sa Josefin. Alla vände sina blickar mot mig.
-Ja det är väll kul med en fest, sa jag och svingade lite med håret. * Försök inte vara cool för det är du fan inte*.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mitt första kapitel :)
Jag hoppas ni kommer gilla denna bok:) see you
YOU ARE READING
hatad av sitt hjärta
Teen Fiction-Snygg du ä, sa Noah och log. * du är fan inte snygg ,han vill bara vara snäll* Kim är en helt vanlig tjej,eller egentligen inte, hon har en röst i sitt huvud som säger att hon är ful och äcklig men när Marcus kommer in i bilden så ändras en hel del.