Başlangıç

226 8 0
                                    

Bu gün liseye başlıcaktım ve ben çok heycanlıydım. Heycanlı olma sebebim liseye başlamaktan ziyade gideceğim lisenin çok iyi bir kolej olması. Ailemin maddi durumu iyi ama gideceğim okulun parasını karşılayacak kadar iyi değil. Bu liseye geçen sene kazandığım %100 burs ile gidicektim. Ben yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönerken " Yaren kızım uyan". Evet evet bu ses anneme aitti. Annemin evde çok büyük bir otoritesi vardı. Babam iş için çoğu zaman yurtdışındaydı bu yüzden benle annem ilgileniyordu. Tüm bu düşüncelerden sıyrılıp yataktan kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp yeni okul formalarını giyindim. Eteğim oldukça kısaydı ve ben bundan rahatsız olmuştum. Bu konu üzerinde çok durmadım ve üstüme koyu yeşil renginde olan t-shritü giydim. Saçım düz ve uzundu bu yüzden biraz düzeltmem yeterli oldu. Dolabımdan yağmurluğumu alıp hızla merdivenlerden inip mutfağa gittim. Dolabı açıp göz gezdirdiğimde gözüme çarpan çikolatalı sütü alıp ayakkabılarımı giydim. Annem beni okul servisine kaydettiğini söylemişti. Kapıda biraz bekledim. Eve yanaşan okul servisini görünce birden heycanlandım. Sessizce servise binip en arkaya oturdum. Yol boyunca müzik dinledim. Okula vardığımızda heres yavaşça servisten indi. İnince karşımdaki dev binaya bakmaktan kendimi alamıyodum. Ta ki ...

LİSE Bİ BAŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin