ANIE
Bože, všehny ty holky z naší třídy, jsou tak krásné, jen já jsem ošklivá a tlustá. Chci toho hodně, ale mít kamarády a vypadat dobře je pro mě velký sen!
"Trrrrrrr"Konečně domů. Stoupla jsem si a šla do skříňky. Vzala jsem si věci a prorvala jsem se skrz dav ven."koukejte na ní, ta je hubená"
"Hubená až je to ošklivý"
"Ale nene, taky chci být takhle jednou hubená" To mě zarazilo, opravdu si lidí myslí, že jsem hubená? Fuj, však jsem tlustá jako prase.Procházela jsem ulicemi, a poslouchala hudbu v sluchátkách. Představovala jsem si svět beze mě. Vehnali se mi slzy do očí. Začlo pořádně pršet. Chtěla jsem běžet domů, ale strašně mě boleli nohy. Pomalu jsem necítila chodidla. přišla jsem k našemu domu, a otevírala dveře. Stěží. Otevřela jsem a vešla do přecíně. Kde na mě vyskočila Sára. "Ahoj Sáro, hodná holka, dolů" pokud vám to nedošlo, Sára je moje roční fenka zlatého retrívra. Sára samozřejmě ustoupila a běžela do mého pokoje. Šla jsem hned za ní. Sedla jsem si na postel a Sára si lehla ke mě. Mamka není vůbec skoro doma. Furt pracuje. A táta? Toho jsem už od svých čtyř let neviděla. Ani nevím, jestli se mu dá říkat "táta". Začala jsem přemýšlet. Co by dělala mamka, kdybych tady nebyla? Vrátil by se taťka k mamce? A co ve škole? Chyběla bych někomu? Z toho přemýšlení mě vyhládlo. Šla jsem do kuchyně pro jablko. A zpátky jsem zalezla do pokoje. Vzala jsem notebook, a šla se kouknout na Facebook. Nic nepsali. Jediné co jsem viděla, bylo několik hrůzných fotek našich třídních barbie princezen. Všechny se mají skvěle. Nosí si co chtějí. A nemají vůbec starosti se svou postavou. 'Ach jo' vzdechla jsem a koukla se na Sáru. Ta se jen ksichtila jako vždy. Usmála jsem se na ní, a ukousla si jablka. Zaklapla jsem notebook a šla na zahradu se Sárou. Sedla jsem si na židli, byla ale mokrá od deště, no, všechno bylo mokré. 'Bože' řekla jsem se smíchem ale i se vstekem. Šli jsme nazpátek dovnitř. "Sáro?" Koukla jsem se na ní a nahodila dobrej face. Sára tušila, že se jdeme koupat. Začala vrtět ocasem a štěkat. Šla jsem napustit vanu a v tom mi volá mamka. "Ahoj Anuško, budu doma tak za hodinu! Mám dobrou zprávu!" Mluvila tak rychle že jsem ji nemohla přerušit. "Tak páá" a závěsila. Rychle jsem vykoupala Sáru, vyfenovala ji a šli jsme si do obýváku sednout. Uběhla hodina a mamka konečně přišla. "Ahoj zlato, tak jsem tu" "ahoj mami, cos mi to chtěla?" Řekla jsem zvědavě. "No..Anuško, budem se stěhovat" začala jsem tak ječet, jen jak to šlo, byla jsem úplně šťastná! Objímala jsem maminku co nejvíc! Jen jak to šlo! Bože! Takhle jsem nebyla šťastná od doby co jsem dostala Sáru!!! "Mami!!!děkuju! Konečně!" Mamka už delší čas věděla jaké to je pro mě nebýt oblíbená, a tak pochopila, že potřebuju jiné prostředí! "Anuš, běž si lehnout. Zítra balíme." Byla jsem úplně šťastná tak jsem si šla lehnout. Přemýšlela jsem jaké to bude v novém domě. Jaké to bude se seznamovat s lidmi! Byla jsem tak mega šťastná že jsem nemohla usnout. Pořád jsem přemýšlela jak to tam bude vypadat. Nakonec jsem usla. A spala krásně až do rána.
Nejsem zrovna dobrá ve psaní :) Doufám že se vám začátek líbil :)