ANIE
Jedem s mamkou v autě, a strašně se těším. Ach, abych nezapomněla jede s námi i Sára. S mamkou jsme si nějak nepovidali, nasadila si sluchátka do uši a pustila Maroon5- Sugar. Přemýšlela jsem jací budou ve škole, v okolí. Cítila jsem se skvěle? Sára mi dala hlavu na stehna, začala jsem ji drbat za uchem. Uběhla asi hodina cesty, "tak dámy, vítejte doma" koukla jsem se z okna, a nevěřila vlastním očím. Dům byl krásný! Strašně velkej! Krásně čistě bílí s hnědýma okenicema. Měl krásnou verandu a tři schůdky dolů. Ach.....zamilovala jsem se. Sára asi tak běhala už po zahradě a skákala jako němá. "Anuškokot pojď, jdem vybalovat" mamka mi dala krabice a zavedla mě do mého pokoje. Byl ohromný! Celý že dřeva! Bože, budu v něm celý dny. Začli mě ale bolet nohy, tak jsem přestala vybalovat. Celej den jsem vybalovala a nebo seděla. "Mami?" Zeptala se ji "áno? Máš už hotovo?" "Mám, můžu se Sároú prozkoumat okolí?" Neodpověděla,čapla jsem vodítko a běžela ven. Sára si na zahradě hrála s míčem. "Sáro, jdems pojď!" Připla jsem ji vodítko a šli jsme na ulici. Venku nikdo nebyl, tak proč bych se vlastně bála. "Sáro, pojď šup!" Začali jsme běhat. Byla jsem strašně Happy. Vůbec jsem si nevšimla že naproti mě někdo jede. "Bum"
"Auuuuu" ležela jsem na zemi. "Promiň! Seš v pořádku?" Někdo na mě promluvil. Byl to kluk. Měl krásné hnědo-černé vlasy, mikinu a šortky. "Jsem v pořádku!" Zařvala jsem. "Vážně ti nic není?" Podal mi ruku a postavil mě. "No bolí mě hlava, jinak dobrý" Sára na něj začala skákat "pěknej pes" usmál se a začal ji hladit. "Jo díky, už musím,ahoj" a odešla jsem, nejsem zrovna s klukama v dobrém vztahu. Ale on byl milej
bože Anušo! Byl pěknej! Bože seš blbá! Znělo mi v hlavě. Přišla jsem se Sároú domů. Normálně jsem se přichystala do školy, převlékla a šla spát.
DALŠÍ DENDAN
"Hej Teddy !"
"Co chceš vole"
"Dneska má přijít ta nová"
"hmm, zase nějaká slepice"Teddymu je to zřejmě u zadku že přijde nová holka. Takže to bude všechno na mě. Bude nemyšlená jako ostatní? Bože jsem strašně zvědavej....
Někdo zaklepal na dveře
Vešla ředitelka a mě se zatajil dechANIE
Bože, začali se mi potit dlaně, a pomalu i krk.
"Žáci tohle je nová žákyně 8.A, Anie Jonesová" ředitelka řekla mě jméno a já vešla do třídy. Postavila jsem se před lavice. "Ahoj" řekla jsem a nahodila svůj fake smile. Kluci si hvizdli. Zatímco jsem procházela mezerami všichni na mě koukali. Sedla jsem si do zadu. Začlo se učit.
"Ahoj, já jsem Dan" ozval se hlas vedle mě.
"Ahoj, já Anie" a obrátila jsem zpět pohled na tabuli.
"Anie? Nemáš hezčí přezdívku?"
"Anuš, mamka mi říká Anuško, ale ty mi říkej jen 'Anuš'" zase jsem obrátila pohled.
Umřu! Další kluk co semnou mluvil! A ještě k tomu hezkej!! Tak dost Anušo, chovej se normálně! Usmívej se! Řekla jsem si v duchu. Pořád na mě koukal. I já mu musela opětovat úsměv. Byl milý . Asi po dvaceti minutách zazvonilo. Postavila jsem se z lavice, a všichni na mě čuměli. Sedla jsem si na židli, a čekala na další hodinu."Hej ty! Nová." Ozvalo se někde ve předu
Nějak jsem nereagovala.
"Anuš?"
"Ano?"
"Pojď na chodbu"Omg, zase on, úplně jsem se usmívala. Šla jsem pomalu, boleli mě nohy. Chytl mě za ruku, a táhl na chodbu.
"Hej lidi! Anie je tu nová! Tak ať se cítí dobře!" Otevřela jsem hubu. Všichni úplně všichni na něj koukali a kývali hlavou, aby pochopil souhlas."Dobře, jdem" zase mě ten mamrd někam táhl. Dovedl mě před třídu. Ale né naší. Byla to třída nějakých fiflen.
"Amando! Jak na ní sáhněte, a budete z ní dělat štětku, nepřejte si mě!"
"Ahoj Dane, jasně,nesáhnem na ní" vůbec jsem nechápala co dělá . Snaží se aby mě zbalil? Nebo snad abych na tyhle škole nebyla ta hloupá.Koukl na mě a věnoval mi úsměv. Pak odešel a nechal mě na chodbě samotnou. Udělalo se mi zle. Hledala jsem záchody, ale nikde nic. Vyblila jsem se uprostřed chodby. Někdo přiběhl.
"Ahoj ty seš Anuš co? Seš v pořádku?" Řekl nějaký hlas co stal předemnou."Ahoj, nevíš kde jsou tady záchody? Pořád jsem čuměla do kaluže mých zvratku. "Pojď'" zvedl mě a já se mu koukla do očí. Byl krásnej. Boží ksicht a ty vlasy! Wow. "Seš v pořádku?" Řekl."jo dobrý" pomohl mi vstát a doved mě zpátky do třídy. Až když mě dovedl do třídy, mi došlo že to byl kluk že včerejšího podvečera. No nic, začala hodina.
Další díl :) doufám že líbí :)