if love is blind
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Anak anakku sila bangun sebelum aku bangun kan korang !! ( Jinsya *mejerik satu rumah.
Kau ni ! Sehari tak leh diam boleh ! Memekak ja !! ( Chamin *mejerik kedapa jinsya .
Ye lah , kalau aku tak memekak . Sapa nak bangunkan korang ! ( Jinsya *terus ke dapur dan siapkan makanan .
Selepas beberapa minit untuk siapkan makan untuk kawan-kawannya . Dia beranjak ke bilik satu persatu untuk bangunkan kawannya .
Taechi bangun , unnie dah siapkan makan . Lepas mandi gerakkan semua ! ( Jinsya *dia terus beranjak ke biliknya untuk mandi .
Skip ..
Selepas semua dan mandi , Mereka turun untuk breakfast .
Kita gi sekolah sama-sama or pergi baik kereta sendiri ? ( Hyunjae *memakannya
Kita pergi sendiri ( minyoung *tengok yang lain .
Dan mereka mengangguk .
Kita naik kereta apa ? Kereta kita semua dekat bengkel kan rosak ? ( Taechi *dia tidak faham
Macam dalam rumah ni kereta ada 7 jaa , kereta kita kan ada banyak ! ( Minra *mengetuk kepala Taechi .
Ahh sakit lah unnie ! Taechi terlupa ( Taechi * dia merajuk kepada minra .
Sorry lah adik unnie yang unnie sayang ni ( minra * dia mencium Taechi di pipi .
Korang ni ( jinsya ).
Biar lahh ( Taechi * dia memeluk minra .
Dah dah , jom pergi sekolah ( minyoung * beranjak dari maje makan .
Jom ( mereka ber7 beranjak ke store bawah tanah untuk mengambil kereta .dan ini lah kereta mereka atau kereta simpan mereka.
Ini adalah kereta koenigsegg ccxr trevita yang berharga $494,046,566 dolar atau harga tinggi Malay RM 20.54 juta dan kereta milik KIM MINYOUNG .
YOU ARE READING
FRIENDS ZON [SLOW UPDATE]
Любовные романы" 𝐖𝐄 𝐀𝐑𝐄 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍 , 𝐎𝐍𝐋𝐘 𝐂𝐀𝐍𝐓 𝐃𝐄𝐓𝐄𝐑𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐔𝐒 " tells the story of a strong friendship and through their love , will love lizards nurture.