HYT DDĞN ~1~

73 4 0
                                    

Aklımdan ne geçerse elim hangi harflere basarsa onu yazıcağım...

Konu hakkında hiçbir fikrim yok...

▶20/01/2015◀ ~21:25~

Adım Buse. 15 yaşındayım. Liseye yeni başladım.

Off lanet okulun ilk günü bugün. Hava bugün sıcak. Dar siyah pantolonun üzerine siyahlı kırmızılı bir gömlek giydim. Saçlarımın topuzunu açıp taradım ve dalgalı olan yerlerini düzleştirdim. İnce bir eyeliner çekip rimel sürdüm. Sivilcem yoktu.

Okulda çömezlere nasıl davranırlar ki? Off iğrenç şakalar yapmasınlar Allah'ım n'olur.

Annem kardeşim dün hasta olduğu için sabah kalkamassa sorun etmeyip cüzdanından para alabileceğimi söylemişdi. Ve kalkamamıştı.

Dişlerimi fırçalayıp parfüm sıktım. Servisin gelmesine yirmi dakika vardı. Cüzdandan para aldım. Babamın cebindende biraz para aldım. Ne olur ne olmaz...

Ceketimi giydim. Defterimi ve ince siyah kalemliğimin içine anahtarımı koyarak kalemliği aldım. Bir de telefonumu aldım not yazdım anneme merak etmesinler.

Kapıdan çıkıp siyah converse lerimi giydim. Merdivenleri indim. İki saat asansör bekleyemem. Kapının oraya geçip telefondan saate baktım ve sekiz dakika sonra servisin geleceğini gördüm.

Bizim apartman aile apartmanı. Amcamlar ve babam birleşip bir apartman yaptırmışlar ortak olarak. Dedemgile de bir daire vermişler. Evlenen erkek kuzenlerimde burda oturuyor. Dört amcam var 14 de kuzenim. Kira içinde beş daire var. Apartmanda herkesi tanıyorum yani.

Siyah defteri ve kalemliği göğsüme bastırıp bekledim.Servis geliyor işte. Önümde durdu ve içerden adam "Buse Çoruk? " dedi. Başımı sallayıp servise bindim. İkili koltuğun cam kenarına geçtim. Yanıma küçük bir kız bindi.

Çok geçmeden okula gelmiştik. Herkes hızlı hızlı inerken ben en son ve yavaşca indim. Çok gereksiz bir koşuşturma yapıyorlar.

Servisten indim eski okulumdan hiçkimse yoktu. Çünkü hepsine sormuştum. Yalnız başıma başım eğik yere bakarken birine çarptım.

Bir kıza. Sarışın ve yağlı boya kullanıyor sesi de iğrenç!

"Ayyyy. Dikkat etsene çömeeğğz. Önüne bakarağk yürü. Onu da bilmiyorsan gel ben öğreteyiğm. Üff yada kendin gibi birinden öğreğn! "

Evet sessiz bir kız olabilirim ama asla hakkımı yedirmem. Daima kendimi savunurum.

"Afedersin. Ben yürümeyi biliyorum ama sen Türkçe konuşamıyorsun. Git kendin gibilerden öğren yada boşver hepberaber gelin size Türkce dersi veriyim? Ha, ne dersin?"

Diyip yürümeye başladım. Kızda artık kimse ben ona çarpınca herkes bize döndü. Popüler galiba.

Aldın başına ilk günden belayı Buse...

•HAYAT DEDİĞİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin