HYT DDĞN ~4~

30 2 0
                                    

Eve girdik Ecoşla birlikte. Babamda bizden sonra geldi. Yemek yemek için mutfağa gittik.

Annem pırasa yapmış. Ohh brn pırasaya bayılırım. Annem çok güzel yapar. Ama Ecoş nefret eder. Ondan gofret almıştım bi tane ona bir tane bana.

"Yaaa anne yemiycem. Bayane işte. Baba bişey söyle anneme yemiceem." Dedi babamda

"Yemessen.... ımm....seni ablanın eline veririm sonsuza dek seni gıdıklar ve mani olmam" Ben de ekleyip

"Seve seve yaparım. Bideee eğer yemeğini yersen çikolatalı gofret veririm." Dedim tabi gofreti duyunca "iyii tamam pes ediyoyum" dedi. Gülümseyip yemeğimi bitirdim.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Sabah alarmla kalkıp okul için hazırlandım. İlk hafta bir şey demezler diye bu sefer ispanyol paça bir siyah pantolon üzerine sıfır kol turuncu pembe msvi renkleri gibi canlı bir gömlek giydim. Popomu örten siyah bir ceket giydim saçımıda ev topuzu yaptım.

Erkek olsam bu tatlılığa yavşardım. Rimel eyeliner ve biraz parlatıcı ile tamamdım. Parfümde sıktım. Çantama dün verdikleri kitaplardan programa uygun olarak koydum.

Öğle molasında eve geleceğim. Zorunlu değilmiş. Biri uydurmuş.

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Yeni öğretmenlerle tanışıp ders işledik. Öğle molası eve gitmek için servise bindim. Eve gelince amcaya saat kaçta alacağını sordum ve indim.

Eve girip ekmek arası domates salatalık yapıp yedim. Yanında meyve suyu.

Çantamı tekrar hazırlayıp aşağı indim. Saate bakmak için telegonumu çıkardım. Apartman kapısını açarken telefonla uğraştığım için yavaşca açtım ve ilk adımımla birine çarptım. Ve o anki korku ile çığlık attım.

Karşımda on onbir tane takım elbiseli adam ve dört beş tane kadın vardı bir tane de genç bir kız. Başı önde eğik bir kız.

Çarptığım kişi önünü dönünce bıyıklı kel bir adam olduğunu gördüm.

"Kızım ne oldu? Neden bağrıyorsun bir yerine bir şey oldu mu? " dedi. En içten gülümsememle

" Yok amcacım. Saol. Buyrun kime bakmıştınız ben yardımvı olayım." Dedim. Sonuçta burası aile apartmanı. Biliyorum herkesi.

"Ben Fatih Çoruk diye birini arıyorum kızım. Burda mı oturuyor?" Dedi

"Evet amcacım. Ben onun amcasının kızıyım." Dediğimde kadınlar fısıldaşmaya başladı.

"İsterseniz evlerini göstereyim."

" İyi olur kızım." Dedi. Asansörü çağırıp

"Bazılarınız burdan gitsin isterseniz çünkü üçüncü katta oturuyorlar." Dedim.

"Hanımlar asansöre binin üçüncü kat" diye seslendi adam. Kadınlar bindi. Allahtan asansör büyük ama bir kadın bizimle geldi.

Ben önde onlar arkada Mehmet amcamların evine çıktık. Kadınların konuşmalarında benim çok güzel olduğumu söylediklerini duydum.

Zile basıp Hatice yengemin açmasını bekledim. Okul kaynadı ohh ohhh. Yengem açınca

"Yengecim bu amcalar Fatih abimi sordular ve sizi sordular bende buraya getirdim." Dedim. Yengem onları içeri davet edip hayırdır bakışı attı. Omuz silkip bilmiyorum bakışımı attım.

Çantamı kapının oraya koydum ve içeriye geçtim. Amcam birazdan gelecekdi. Telefondan Töre adlı kitabın son bölümünü okurken kadınların konuşmasında içlerinden birinin iç çekerek töre dediğini duydum. Tüylerim ürperdi. En kötüsü ise amcamın üç oğlu var ve hiç kızı yok !

•HAYAT DEDİĞİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin