Vote isteyruum benn ..............
Bu çook saçmaydı. Kitaplarda okutken hiç böyle düşünmemiştim yada hissetmemiştim.
" Bir an önce tüm soyunuzdan olan kızları toplayın seçecek Hakan ağa " dedi bir başka adam. Ne yani kurbanlık koyun gibi diye söyleyen yazarlar haklıymış. Resmen bizi seçmesi için bekliycez. Hemen ayağa fırlayıp.
"Ne saçmalıyorsunuz siz. Biz kurbalık koyun muyuz. Evet belki Fatih abimin öyle demesi ayıp karşılanmış olabilir. Ama bu ne o kızın ne Fatih abimin ne onun - Hakan- ne de bizim sülalenin kızlarının suçu neden bizden çıkarıyorsunuz? Fatih abime yalan söylen bir salağın suçu bu! Biz ne yaptık?" Dedim. İdolüm vediğerlerine bakarak.
İdolüm " Töre bunu gerektirir. " dedi sakince. Cinlerim tepeme çıktı.
"Çok saçmalıyorsunuz. Bu devirde ne töresi!"
"Ehh! Yeter be otur oturduğun yere! Töreye karşı çıkılmaz! " dedi en yaşlıları.
"Ne olur karşı çıkılırsa. He? Ne olur ? Bak ben karşı çıkıyorum!"
Brlindeki silahı gösterdi. İlk şaşırdım. Ama bu beni korkutmaz.
Kahkaha atıp "Hahhahahaaa. Öldürür müsünüz? Hadi vur ! Bak ben savunmasızca karşındayım. Hadi vur ! Ben cennete sen kendi cehennemine gide-
Ben buları söyleyemeden arkadan biri kolumdan çekti.
"Sen kime dayılanıyosun kızım! Haddini bil de gel! "
Diye bağırdı Hakan. Off bi sen eksiksin!
" Sana noluyo bee!"
Elimi o kadar sıktım ki acısı iki kat oldu. Tırnsklarım da uzun ve mor renk oje sürmüştüm. Bi sürtüğün yüzünden dört kişinin hayatı mahfolucak. Üstüne üstlük annelerimiz perişan olacak. Kolumu hala sıkarken
"Ya neden duruyorsunuz? Hadi bakın kaçamamda tutuyo sıkı sıkı!" Diye adamı kışkırttım. Silahını çıkarıp bana doğrulttu.
Gülümseyerek "Eşhedü ella ilahe illallah ve eşhedü enne muhammeden abduhu ve resuluh." dediğimde annem hıçkırrarak ağlıyodu. Onu da gözleri dolu yengelerim tutuyodu. Babannem de ağlıyodu. Amcam Fatih abimi sıkı sıkı tutmuş duruyodu.
Adam ayağa kalktığında kendimi yere bırakıp diz çöktüm. Hakan bırakmıştı. Başımı eğip halıya bakarak
" Allah'ım sen beni affet. Anne özür dilerim sana bu acıyı hissetdireceğim. Amcam yengelerim fatih abim bu günlere kadar yanımdaydınız teşekkür ederim. Babama onu sevdiğimi söylersiniz Ecrin ime iyi bakın."
" Eşhedü ella ilahe illallah ve eşhedü enne muhammeden abduhu ve resuluh. La ilahe illallah"
Adam omuzlarımdan tutup kaldırdı. "Sen benim gelinim olacaksın. Cesaretin gururun ve güzelliğinle Mardini sallayacaksın."
Duyduklarımla şok oldum. Elinden silahı alıp kalbime götürdüm.
"HAYIR! BU ASLA OLMAZ! ÖLMEYİ YEĞLERİM! HEM BEN DAHA 15 YAŞINDAYIM! OLMAAZ ! Olmaz ... -ağlayarak- ol-olmaz b-bu o-OLAMAZ!
Gözyaşlarımı elimin tersiyle silerek dış kapıya yavaşca yürüdüm. "Bu olmaz. Olamaz...Hayır." çantamı kapının önünden alıp bi kat aşağıya eve indim. Kiliti çantamdan çıkarıp zar zor deliğe soktum.
Zombi gibi yavaşca içeri girdim. Kapı aralık kalmıştı. Başım yana eğik yavaş yavaş banyo ya ilerledim. Ceketi atıp öylece soğuk suyun altına girdim. Saçımı açıp öylece durdum.
Aklımda hala adamın dedikleri yankıkanıyordu.
"Sen benim gelinim olacaksın. Cesaretin gururun ve güzelliğinle Mardini sallayacaksın."