Öğleden sonra normal geçmişti. Şimdi servise bineceğim. İrem de servisle gidip gelecekmiş. Okulun ilk günü olduğundan babası bırakmış onu.
İremle servise yaklaştık. O çocuğu gördüm. Teşekkür borçlu olduğum çocuğu.
İrem i çekiştirip yanına gittik. Arkadaşlsrı vardı yanında. Bizi görünce gözleri İrem i buldu. İrem den hoşlanmıştı. Elimle ona gel yaptım.
Ve geldi. "Teşekkür ederim. Yemekhanede olanlar için" dedim. İrem e bakmayı bırakıp bana dönüp" Hıhı. " dedi. Sonra toparlayıp İrem e elini uzattı "Ben Doruk. Güzel bağyan bana adınızı bahşeder misiniz?" Dedi İrem in elini nazikce öperek. Kıkırdayıp servise doğru ilerledim.
Arkadaşımdan hoşlanmasına şaşırmıştım doğrusu. Servisde yerimi aldım. İrem i beklerken kapıda belirdi ve " Buse ben servisle geliycem." Diyip göz kırptı. Allah'ım bu kıza akıl ver.
Telefondan kitap okumaya başladım. Wattpad de 170 takipcim vardı 218 olmuş. Yeni açtım wattpadi. Çok güzel bir uygulama.-ESRARENGİZ - adlı kitabı kütüphaneme ekleyip okumaya başladım. Özel güçlere sahip bir grup insandan bahsediyordu.
Saçlarımda hareketlilik olunca elim saçıma gitti. Biraz oynayıp bıraktım. Bir daha oldu. Arkamı döndüğümde yakuşuklu biri vardı ve piçimsi bir sırıtışla bana bakıyordu.
Ay bide senle uğraşamam kiğğ. Götüm havalandı şimdiğğ. Olmağz ki bu böğle. Günağğh banağğ.
Önüme döndüm. Biraz ilerde bizim ev vardı. Evin önüne gelince indim. Hala camdan bana bakıyıdu. Dil çıkardım ve kahkaha attı. Ama ben duymadım, gördüm. Çünkü o serviste.
Eve girdiğimde annemgil yoktu. Annemi aradım.
"Dıııt... dıttt..... Alo anne."
"Efendim canım"
"Evde değilsin,nerdesin? Merak ettim de."
"Ben alışverişe çıktım kızım. Ev için birşeyler alacağım."
"İyi tamam. Kardeşim okulda mı?"
"Evet. Başka soru yoksa Buse kapatıyorum kızım oyalama beni daha akşama yemek hazırlayacağım"
"Tamam anne hadi baaay."
Telefonu kapatıp odama gittim. Biraz facede gezdim şimdiden sekiz arkadaş isteği vardı. Jiçbirinin adını bilmiyordum ama bizim sınıftan olmalılar diye hepsini kabul ettim.
Biraz sonra da annem geldi. Ekmek almayı unutmuş. Fırına gitmek için ayakkabımı giydim. Para almayı unutmuşum. Anneme çığırdım.
"Anneğğ. Para ver."
"Bir şeyide unutma be Buse!"
"Al şu parayı üç ekmek al, gel."
Kafamı sallayıp asansörü çağırdım. Asansör gelince bindim. Üçüncü katta oturuyorduk. İndim asansörden. Apartmandan çıktım. Fırına doğru yürüdüm. Fırın şirin bir yerdi. Kapıdan girerken zil çaldı.
Ve Ayşe teyze "Hoşgeldin" dedi. "Hoşbuldum" dedim. "Ayşe teyze bana üç ekmek ve iki tane çikolatalı gofret verir misin?" Dedim. O da başını sallayıp ekmekleri poşete koydu. Çikolataları da ayrı bir poşete koyup bana uzattı.
"Teşekkürler Ayşe teyze. Dur parayı çıkarayım." Derken içeri servisde arkamda oturan çocuk girdi. "İki ekmek lütfen" dedi.
Sonra beni gördü. Bende cüzdanın fermuarı ile uğraşırken başımı kaldırmadan " Ne oldu? Çok mu güzelim?" Dedim soğuk bir şekilde.
"Hayır çok beceriksizsin ver" dedi ve cüzdanı alıp düzeltti. "Saol" diyip Ayşe teyze ye on lirayı uzattım o da üstünü verdi. "Hayırlı işler Ayşe teyze" dedim. O da "Güle güle busecim" dedi. Hah çocuk adımıda öğrendi.
Hızlıca yürüyüp apartmana girdim. Allah'tan arkamdan gelmemişti. Telegondan saate baktım. Kardeşim Ecrin'in gelmesi lazım. Geri apartmandan çıkıp onu bekledim. İki dakika sonrada geldi.
Servisci bayan onu indirip kapıdan geçirdi. Ecrin ona el sallayıp koşarak yanıma geldi. "Ablaa. Napıyoysun buyda"
" Hiiiç sadece rrrrr diyemeyen tatlı mıncır kardeşimi bekliyoruuum. Acaba ne zaman gelir?"
"Abla ben diyebiliyoyum bak ğğhğğhğğğ... ımm neyse ben buydayım hadi gidelim."
"Tamam mıcırrrrrrrrrrr"
"Of abla ya diyemiyoyum işte niye dalga geçiyoysun"
"Tamam tamam hadi yürü bakalım" diyip eve girdiiik.