Η εφηβεία είναι η πιο περίπλοκη ληλικία σε όλη την διάρκεια της ζωής ενός ανθρώπου. Είναι γεμάτη αμέτρητα ανεξέλεγκτα συναισθήματα τα οποία καθορίζουν την κάθε μέρα των εφήβων, από την πρώτη έως και την τελευταία μέρα της εφηβείας τους.
Ένας έφηβος εκείνη την περίοδο της ζωής του αναπτύσσει το πνεύμα του ακούγοντας εκατομμύρια γνώμες από τους ανθρώπους που έχει γύρω του. Πηγαίνει σχολείο και αναπτύσσει τις γνώσεις του, όπως και επίσης πρέπει να επιλέξει μέσα σε 12 χρόνια εκμάθησης την δουλειά που θα καθορίσει το μέλλον του. Γνωρίζει ανθρώπους, δένεται μαζί τους, τους αγαπάει και ερωτεύεται με μερικούς από αυτούς. Ναι ξέρω, ένας έφηβος ίσως να μην ξέρει πως είναι να αγαπάς πραγματικά, αλλά μαθαίνει σιγά-σιγά.
Το κακό με αυτή τη γενιά των εφήβων, είναι η κοινωνία. Τα τελευταία χρόνια η κοινωνία έχει αλλάξει κατά πολύ προς το χειρότερο. Ζούμε στο 2020. Γιατί να μην υπάρχει ακόμα η ελευθερία έκφρασης όλων των ανθρώπων ή η δικαιοσύνη στον κόσμο; Μεγαλώσαμε με λάθος παραδείγματα από τον κόσμο. Παρ’ όλα αυτά, εκατομμύρια και δισεκατομμύρια έφηβοι είναι έτοιμοι να αλλάξουν τον κόσμο. Να φωνάξουν και να πουν την δική τους γνώμη και να ακουστεί και στους μεγαλύτερους. Κάποια στιγμή θα έρθει η μέρα όπου όλοι οι έφηβοι θα ενωθούν και θα αλλάξουν αυτόν τον άθλιο κόσμο.
Μέχρι τότε όμως, θα πρέπει ο καθένας να κρατάει προφυλάξεις από τους ανθρώπους. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα σου την φέρει κάποιος ή το πώς μπορεί κάποιος να σε πληγώσει πολύ εύκολα. Ο καθένας μας θα έπρεπε να έχει αρχίζει να χτίζει τον εαυτό του και να μαθαίνει πώς να παίρνει τις σωστές αποφάσεις, και ας έκανε λάθη, όλοι κάνουμε λάθη από τα οποία μαθαίνουμε στην τελική και γινόμαστε καλύτεροι.
Κατά αυτόν τον τρόπο, οι έφηβοι θα είναι προετοιμασμένοι για να βγουν σε αυτήν την κατεστραμμένη κοινωνία. Αυτό έκανα και εγώ άλλωστε.
Δεν πίστευα ποτέ μου πως ίσως να υπήρχαν άνθρωποι που να αξίζουν να τους αγαπήσεις και να δεθείς μαζί τους συναισθηματικά. Φοβόμουν να έχω εκείνα τα αμέτρητα συναισθήματα για έναν άνθρωπο. Μέχρι που έπεσα στην παγίδα του εφηβικού πρώτου έρωτα. Θυμάμαι ακόμα την ημέρα που η άλλη μου έστειλε μήνυμα, 07/03/2020. Μόλις είχα αποδεχτεί την έλξη μου προς το ίδιο φύλλο και ενθουσιάστηκα που μια κοπέλα ενδιαφέρθηκε για μένα. Το μυαλό μου είχε αρχίσει να θολώνει και η καρδιά μου κολλούσε μαζί της κάθε μέρα και πιο πολύ. Μου ήταν αδύνατο να δω οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο που είχα γύρω μου και να συνειδητοποιήσω πως εκείνος όντως να αξίζει. Πληγώθηκα πολύ από όλο αυτό, όλοι το ξέρουν και όλοι το είχαν καταλάβει καθώς δεν ήμουν αρκετά δυνατή για να το κρατήσω μέσα μου. Το έχω ξεπεράσει όμως και κατάφερα να μαζέψω όλα τα κομμάτια του εαυτού μου τα οποία έχασα εκείνη την περίοδο. Άλλωστε, εάν δεθείς με κάποιον συναισθηματικά κάνεις τα πάντα για εκείνον, σωστά;
YOU ARE READING
Σχεδόν Ερωτευμένες
RomanceΕίχαμε μια τέλεια ιστορία αγάπης. Η μια ηταν τοσο ερωτευμένη με την άλλη μετά από όσα περασαμε μαζι. Ήμασταν ερωτευμενες. Σχεδόν...