«Σαν κάτι απο σινεμά»

29 5 2
                                    

(Credits: Marseaux x Dpans - σαν κάτι απο σινεμά)
    Έτσι έγινε. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που μου είπαν για εσένα, την πρώτη φορά που μιλήσαμε και το πώς δεν θα περίμενα ποτέ να σημαίνεις τόσα πολλά για εμένα. Άλλωστε, για να είμαι ειλικρινής και να ξεκινήσω από τν αρχή, δεν σε πήγαινα και πολύ. Τελικά όντως ξεκινάνε έτσι όλες οι ιστορίες αγάπης.
    Ήταν σαν κάτι από σινεμά. Μία τυχαία αρχική γνωριμία που προέκυψε από μία καθημερινή συζήτηση η οποία κατέληξε σε μια περίπλοκη μισή ιστορία αγάπης. Μερικές φορές οι άνθρωποι που θα παίξουν σημαντικό ρόλο είτε στο κοντινό είτε στο μακρινό μέλλον μας βρίσκονται μπροστά μας, αλλά ποτέ δεν φανταζόμαστε ένα κάποιο μέλλον ή μία κάποια ανάμνηση με τους ανθρώπους αυτούς. Το πιο αλλόκοτο στην δικιά μας ιστορία είναι πως την ημέρα που μιλήσαμε για πρώτη φορά λίγο πιο αναλυτικά και λίγο πιο προσωπικά, ήταν η ημέρα που εγώ άρχισα να νομίζω πως είχα βρει το άλλο μου μισό, τον άνθρωπο που θα μπορούσε να με κάνει χαρούμενη και να μου αλλάξει την ζωή προς το καλύτερο. Δεν περίμενα ποτέ πως θα δενόμουν ή θα κρατούσα επαφές μαζί σου.
    Υπό αυτές τις συνθήκες, λοιπόν, δεν καταλάβαινα την κάθε φορά που εσύ καθόσουν με τις ώρες για να με ηρεμήσεις ώστε να νιώσω καλύτερα ή τις φορές που με έκανες να χαμογελάω αυθόρμητα να χαμογελάω μέσα στην μέρα μου. Η κάθε μου μέρα ήταν σκοτεινή, γεμάτη θλίψη και άγχος. Παρ’ όλα αυτά εσύ ήσουν το φως μου μέσα σε κάθε άσχημη μέρα μου και ήσουν πάντα εκεί όσο εγώ βυθιζόμουν μέσα στις σκέψεις μου. Ναι, μπορεί να άργησα να το συνειδητοποιήσω αλλά τελικά στο αναγνωρίζω και σου χρωστάω πολλά πάνω σε αυτό, σου χρωστάω την αγάπη και την αφοσίωσή μου απέναντί σου.
    Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο μπορεί να ήταν για εσένα. Καθόσουν δίπλα μου όσο ήξερες πως εγώ ήμουν ερωτευμένη με μία άλλη. Ήσουν τόσο δυνατή, και παραμένεις ακόμα δυνατή. Όλο σου το θάρρος και όλο σου το κουράγιο πάνω σε όσα περνούσες δείχνει πόσο γενναία είσαι. Λίγοι θα τα κατάφερναν στην θέση σου. Οι περισσότεροι πιθανότατα θα είχαν ήδη βαρεθεί. Δεν είσαι σαν τους άλλους. Είσαι ξεχωριστή μπροστά σε μία τόσο άθλια σε κατάσταση και σε προσωπικότητες κοινωνία.
    Μην νιώσεις ποτέ σου αδύναμη ή ανίκανη για κάτι σε παρακαλώ. Ίσως εάν το ψάξεις και μόνη σου να καταλάβεις πόσο υπέροχο είναι αυτό που έκανες για εμένα. Δεν σου αξίζω και το ξέρουμε και οι δύο μας αυτό.

Σχεδόν ΕρωτευμένεςWhere stories live. Discover now