Harry-Ginny Özel
Harry: Ginny sen ne yaptın? Sıçtığının farkındasın değil mi?
Ginny: Farkındayım Harry. Ama sıkıldım artık yıllardır birbirlerini seviyorlar ve haberleri yok. Bir de bana gerizekalı diyor Hermione -_-
Harry: BİRBİRİNİ!?
Ginny: HERMİONE SÖYLEMEDİ Mİ SANA?
Harry: HAYIR BENİM HABERİM YOK. KAHPEYE BAK AQ HİÇBİR ŞEYDEN HABERİM YOK LAN.
Ginny: Tamam sakin biliyorsun işte şimdi. Şimdi ben Hermione'nin yanına gidiyorum. Mesajı görmedi galiba. Sen de Ron'la bişeyler yaparsın işte konuşursun falan. Hadi ben kaçtım.
Harry: En zorunu hep bana veriyorsunuz amk.
Ginny görüldü atıp çıkmıştı. Şimdi gergin bir şekilde Ron'u bekliyordu Harry. En yakın iki arkadaşının arasını yapacak olmak garip ve heyecan vericiydi.
Sonunda içeri Ron girdi. Öfkesi belli oluyordu.
"Ginny nerde? Biliyorsan çabuk söyle."
"Hermione'nin yanında."
"Siz benim kalpten gitmemi mi falan mı istiyorsunuz Hermione'ye söylemeye gitti değil mi?"
"Evet. Ama sakin ol. Karşılıksız değil."
"B-bir dakika, NE?"
"Aq Hermione'de seni seviyor. Hem de bayadır. Ben de az önce öğrendim amk."
"Lan.. Lan benim onun yanına gitmem lazım. Ginny'e teşekkür etmem lazım."
"Bir dakika, bir dakika. Sen kardeşinle çıkamama izin verdin. Ben senin kardeşimle çıkmana izin verecek miyim bakalım."
"Ne diyorsun Harry?"
"Hermione benim kardeşim gibi. Nasıl ben Ginny'i üzersem karşımda seni bulacağım, sen de Hermione'yi üzersen karşında beni bulacaksın."
Ron aptal aşık sırıtışı yaptıktan sonra şakayla karışık Harry'nin omzuna vurdu.
"Merak etme. Öyle bir şey olmayacak. Neyse tutma beni Hermione'nin yanına gidiyorum."
"Tamam yol al hadi."
Az önce en yakın iki arkadaşının arasını yapmıştı galiba. Ginny'den son haberleri almak için Ron'un peşinden Harry'de gitti.
Bu bölüm niye bu kadar ciddi oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter-Texting
RandomTexting işte konuşuyolar aralarında fln. Dramione yok Romione var.