"Gryffindor Süvarileri"
Harry: Neville niye çağırdın bizi agam.
Theo: Nevilleee ne oldu ballı böreğim anlat.
Harry: Lan senin burada ne işin var amk.
Harry: Hem Slytherin'sin. Hem de Hogwarts grubunda yoksun nasıl iş bu?
Theo: Eee benim de kendime has yöntemlerim var. Ama bir dakika, Hogwarts grubundan haberim yok. Beni eklesenize oraya ortamı coşturayım.
Harry: Hermione'ye söyleyeyim ekler.
Harry: NEVİLLE NEREDESİN AQ?
Ron: Sabırlı ol amk gelir.
Neville: Geldim geldim.
Harry: Ee olay ne seri anlat.
Neville: Şimdi hepiniz bir manita yaptınız. Bir sap ben kaldım. Ve Luna'dan hoşlanıyorum. Ona yürümem için taktik versenize çok utanıyorum aq.
Harry: 🅰️🅱️🅾️
Seamus: Ah Neville, sap olmak güzel. Takıl işte bizimle boşver Luna'yı falan.
Dean: Harbi aq herkesin bir sevgilisi bir sevdiği falan var bir Seamus ve ben sapız. Ortak Salon'a gidiyorum gacı aramaya bb.
Neville: Lan söylesenize ne yapayım?
Harry: Ne bilim amk onun ilgilendiği garip şeyler var ya sen de onlarla uğraş biraz zaten o kendiliğinden gelir sana. Sen de oradan yürürsün.
Ron: Böyle mi yaptın lan sen Ginny'e?
Harry: Birader ben hiçbir şey yapmadım senin gerizekalı kardeşin 1.sınıftan beri aşıkmış bana.
Ron: Her neyse. Neville eğer bu gün bir şeyler olursa anlatıyorsun.
Neville: Anlatırım tabii.
Harry' e Musallat Olan Kahpeler
Hermione, Theo kişisini ekledi*
Theo: Hİ GUYSSS BEN GELDİM.
Theo'yu hikayeye eklemeyi unutmuşum amk. Neys ben geldim. Belki bir bölüm daha atarım belli olmaz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter-Texting
RandomTexting işte konuşuyolar aralarında fln. Dramione yok Romione var.