Erica pov
Sunt in cabana mea si începeam să scriu o poveste din capul meu pe o carte simplă.
Apoi am văzut că intrau fitoasele findca ca am nimerit fix cu ele in cabana dabea asteptam sa dau foc la acestei păduri dar nu încă.O fitoasa: si tu ce costum de Hallowen ai dragă?
Erica : nu-i treaba ta !
Fitoasa : poate are doar un carton pătrat!Au început toate sa rade ca niste țațe însă le ignorăm si ma uitam la poza cu mami si cu tati .
*La ora 18:00 *
Era aproape seara si vedeam ca toata lumea începea să își pune costumele pe ei de Hallowen eu nu am avut unul findca nu avea rost . Apoi mi-am pus doar un pulover pe mine cu o gluga si cam atat .
Am venit si eu afara si m-am dus la masa cu gustări sa mânca ceva si se beau un suc .
Am ajuns la masa cu gustări si mi-am luat un sandvis si un suc apoi am văzut că toata lumea incepea sa chicoteasca de mine si mi-am intors privirea spre pământ si începeam să mâncaUn copil : hei ! Fata ! esti urâtă!
Apoi au luat-o la fugă cei doi băieți și eu ma uitam cu o sprînceană ridica la ei si am ridicat din umeri și mâncăm in continuare .
Ma plimbam prin toata tabara si ba ma uitam in sus , ba in stanga, ba in dreapta si apoi am văzut o siluetă ciudată albă și apoi am închis din ochi si am dat din cap încet si mi-am revenit .
M-am așezat pe o bancă si ma uitam la poza cu mami si cu tati apoi au venit fitoasele si miau luat poza cu ei si miau ruptă , începeam să plâng dar m-am ridicat si am zis :Erica: veti plati pentru asta !
Apoi mi-am sters lacrimile si simțeam că era momentul....
M-am dus la mine in cabana si am trântit ușa m-am dus sa iau benzina
Am luat bricheta si m-am dus prin spatele cabanei fiecărei elev si începeam să arunc benzina prin spatele caselor fiecăruia si apoi am inceput sa iau bricheta si so aprind si a luat foc fiecare.
Toti se panicau si apoi eu radeam ca o isterică si am fugit de acolo ca sa nu iau si eu foc .
Apoi dintr-o data am fost prinsă de mana si data pe jos si Jeff sa așezat peste mine......