capitolul 16 : +18 ( partea 2 )

21 4 0
                                    

Erica pov
Era peste mine si si apoi sa dus in jos si incepea sa imi sărută picioarele facanduma sa gem de plăcere si vedeam ca ranjea pervers si ca nu avea pantaloni si nici boxeri pe ei Si ma făcusem toata rosie la fata si mi-am acoperit ochi cu mâinile Si apoi simțeam că imi masa zona si ma făcea sa gem , si mio masa pana cand m-am umezit si apoi  direct mia dat chiloții jos de pe mine si m-am facut si mai rosie la fata si apoi și-a pus protecția si a intrat în mine încet și adânc si am gemut de dure findca era prima oară si apoi stătea doar un mine si gemea .

*  2 minute mai târziu *

Simteam ca începea să îmi placă asa ca începeam să mișc din șolduri pentru ca sa se agite in mine si asa făcea.

Incepea sa se miste lent si încet si incepea mai tare si putin mai tare si incepea sa faca un du-te vino repede si adânc și apoi ma sarutase pe buze apăsat ptr ca sa nu ne audă nimeni si apoi a mai băgato odată si sa simtit asa de bine...... , si apoi a iesit din mine epuizat si a cazut peste mine epuizat Si amândoi respirăm greu.

Apoi ma dezlegase de pe pat si a zis

Jeff : sa nu spui la nimeni !

Am dat din cap afirmativ si apoi îl vedeam că sa îmbraca si plecase din camera mea si apoi mam pus cu capul pe perna si uitanduma pe pereti si adormisem istant......

creepypasta : un nou criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum