finnshoney amcık sikeyim snei çok utanyrm...
Finn'den;
1 hafta. Tam bir haftadır millie ile sevgiliyiz...
Ve şuanda millie ile bana gelmiş film izliyoduk..Enuzubillahimineşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim!!!
⚠️ ( AMK ALIN SIZE SÖUT UF UTNYRMMM slk zey) ⚠️
M; finnnnnn..
F;evet hayatım?
M; sıkıldım cidden buraya film iLemeyemi geldik?(Ben öldüm arklar öd...)
F;N-n—(Abi yazamıcam gliba ben)
Dudaklarımda hissettiğim yumuşaklıkla irkilmiştim. Ah tanrım evet... (ne yazam uffff)
(Allahım sana geliyorm)
Birden onu kucaklayım yatak odasına götürdüm. Dudaklarımın arasında kıkırdadıpını hissedebiliyordum. Onu yatağa yatırdıktan sonra yavaşça boynunu öpmeye başlamıştım. Millie ise huylandığı için kıkırdayıp duruyordu ki bu bana hiç yardımcı olmuyordu..
(Tamam şimdi biraz nefes alın ondan sonra okuyun)
Yavaşça üstümüzdeki fazlalıklardan kurtulurken millienin söylediği şeyle durdum..
M; Perzativ (her ne voksa işte o nasıl bişi biliyonuz işte) varmı?
F; Doğum kontrol var hergün sevişmediğim için yok..
(Huh utnyrmmmm)M;tmm o zmn
F;anlama-
M;TAMAM!Ve kaldıpımuz yerden devam etmeye başladık...
F;biraz canın ıcıyabilir tamam mı?
M; *kafasını sallar*⚠️ ÖLDÜM ÖLDÜM DİRİLDİM⚠️
MİLLİE'den;
Sabah yüzüme vuran güneş ışıkları ile uyanmıştım. Ve dün geceyi hatırladığımda yüzümün yandığını hissediyorumdum. Ynındaki finn'e baktım..çok tatlı uyuyordu..
Çilleri sanki yüzüne özenle serpilmiş gibiydi..M;Finn hadi kalk acıktım!
F; Biraz daha mills..Diyip kollarını dahada sıkılaştırmıştı..
M;F-Finn nefes alamıyorum.
Dudağına MAĞSUMCA!!! bir öpücük kondurup biraz daha olsun onu gevşetmiştim.(fesat anlamayn)
Aşağıya inip Doğum kontrol hapını bulup içtim ve kahvaltıyı hazırladım...
F; Mills çok güzel kokuyo...
Waffle mı yaptın sen?M; Evet hayatım ama—
————————-
BÖLÜMÜ YAZARKEN ÖLDÜM ÖLDÜM DİRİLDİM....
finnshoney MUTLU MUSUN AMCIK?Bu bölümü aslında yarın atıcaktım ama kıyamadım...
Oy sınırı başlıyo..⚠️Oy Sınırı 15 Yorum sınırı 30!!⚠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be mine Doctor! | Fillie
RandomHerkesin bir zayıflığı vardır... Benimki ise sensin Brown...