Hep Başarılımısındır?✨

238 24 7
                                    

Finn'den
6 Saat.. Dile Kolay... 6 Saat boyunca bir odanın içinde bir hayat için uğraştı/k. Millie gerçek tanıdığım en başarılı doktorlardan biri... Tanrım! Bu kadar mükemmel olmak zorundamı... Ameliyat bitince apar topar çıkmıştı. Ama gördüğümde yüzü bembeyazdı. NE OLUYOR AMI**A K@y1m?

2 satt sonra Millie'den;
F; Millie!
M;Bay Wolf-Pardon Finn? Bir şey mi oldu(?)
F; Hayır Hayır..
M; Pekala... Mesele neydi...?
Ben Odama geçerken birinin seslenmesini duymamla arkamı dönmüştüm. TANRIM! Tüm o muhteşemliği ile Finn Wolfhard karşımda duruyordu. Ama sanki biraz endişeli idi. Saçları Dağılmıştı..Neyse eğer orda fazla dursaydım kalp krizi geçireceğimi bildiğim için oyalanmak istemedim.
F; Şey evet ehm..Ameliyathaneden hızlıca çıktın. Betin benzin solmuştu iyimisin merak ettim...?
Beni? Wolfhard? Merak mı etti?
F; Evet Wolfhard seni merak etmişti sorun nedir..?
M: S1KTIR BEN ONU DIŞIMDAN MI SÖYLEDİM?!
F; benim duyabildiğime göre?
M; Pardon evet sadece midem bulan mıştı şey evet... Fazla susuz kaldığım içindir.. merak ettiğin için teşekkürler Finnie...!
F; R-rica ederim!

Kekelemişmiydi o. Tanrım! Beni umutlandırma ne olursun!! Ordan gülümseyerek uzaklaştım. Karşımda bana Garip gözlerle ilerleyen Sadie yi görünce sorgulayan gözlerle ona baktım? Ne oluyor bugün!
S; Mills? Aptal Aptal sırıtmanın nedeni hiç merak etmiyorum ve sırf sen ısrar ettiğin için anlatıyorsun bebişim...!

Sadie söylemeseydi sırıttığımın farkında bile değildim. Ona olan duygularımı bilen tek kişi Sadie ve tabikide bendim. Ona anlatmak kolay olucaktı....Sadie Finn'in en yakın Arkadaşı olduğu için ona söylememesi konusunda yemin ettirmiştim ama ne zaman Finn hakkında konuşsak bi garip oluyordu.. Sanki birieyler bilip saklıyor....

Finn'den;
En yakın arkadaşım olan ayrıca Millie'nin de en yakın arkadaşı olan Sadie bana umut vermekten bıkmıyor.. Hiç birzaman. Sanki birşey saklıyor gibiydi.. Herneyse. Bundan sonra bir karar aldım.. Başladığı yerden kopsun!Açılacağım. Bekle hayır.. İmalarda bulunacağım ki anlasın. Yoksa kalp krizinden giderim...

Hastane Çıkışı;
Finn'den;
Hastane çıkışları hiç bu kadar önemsemez veya iple çekmezdim. Ama şuanda yapacağım şey.. TANRIM!

F; Hey Millie!
M; Ehm Şey Merhaba Finn!
F; Bir şey sorucaktım da?
M;Tabiki?
F;  Hep Başarılımısındır? Yanlış anlama! Ameliyat falan anlıyorumda? Kalp çalmak konusundada Başarılısın?
M; Pardon??
F; *yüzü düşer* Ha Yok bişey! Şuanda müsaitmisin diye sorucaktım. Canım sıkılıyor ve açım senin gibi biriyle yemek yemekten onur duyarım?
M; Şimdi mi? Üstümü değiştirseydim? Hastane kıtafetleri bunalttı da?
F; Pekala...(tanrım kendisinin o kıyafet içinde ne kadar güzel gözüktüğünü bir bilse..)
Saat 20:30 gigbi alırım o zaman?
M; Konum atarım o zaman?
F; Konum? Ha şey evet!
M; O zaman Görüşürüz Finn!
F;O zamanı iple çekiyor olacağım!

Ve asi Yetenekli Muhteşem Kız gider! Tanrom ne giycem? Bi dk bunu hep kızlar sormazmıydı....?

————————————-
Selamın aleyküm aleyküm selam! Ehe yb geldi. Beğeniyormusumuz bilmiyorum ama 28 okuma olduk. Çoq teşeke bebiqlerim!
NE DEMİŞ FİNN?; BAŞLADIĞI YERDEN KOPSUN!

Ly💗😌🕶🤏🏻

Be mine Doctor! | FillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin