Hellobocsy drága gyermekek! Ma naon szupcsi sztorit hoztam nektek. Mint látjátok már a cím is utal a történet minőségére.
Íróművésznőnk: grortr
Leírás:
Nem tudom, hogy minek kell ennyi felkiáltójel a címbe, de te tudod. De ez így akkor is igénytelen...szerintem.
De amúgy mi az édes f@szomért ilyen irányba cseszed oda azokat a tetves ékezeteket?? A helyesírásról inkább nem is beszélek, de valamit azért kiemelnék. Naon kívánatos mixet csináltál a sztori és a story szóból, de leglább nem sztorynak írtad.
Miért ismétled meg magad? Nem kell ennyiszer megismételni az amúgyis helytelenül írt szóllni szót. Normálisan így lenne:
Ez a sztori rólam és Shon Mendesről szól. Arról, hogy hogyan szerettünk egymásba. Remélem tetszemi fog.Amúgy a Shon Mendes nem Shaw Mendes véletlenül? Ha egy ilyen jellegű STORIT írsz, akkor tudd meg a szerencsétlen nevét.
Még el se kezdtük gexi.Első fejezet: találkoztam SHON MENDES
Az a cím az úgy mi a rákos, emojiképű, büdös, elromlott, poloskahajú, olvashatatlan paplan huzat?? B@ssz már oda egy tetves -el toldalékot a MENDES után, ha megkérhetlek. Egyetlen egy toldalékot. Pls.
Miután a címet megpillantottam észrevételeztem, hogy a sok hangulatjel kiszúrja a szemem. Innen is látszik, hogy ez egy igényes mű. Itt is a retina kiégetős ékezetek. Hát magam alá fosok, csezdmeg! És még el se kezdtem olvasni...😫😫😫😫 Az utszán meglátta SHON MENDES-T. OMG egy bokorban. Vajon mit csinált ott? Biztos telózott.
Kapott egy Iphon XmaXot a bikától (nálam ez a pasi xd). Van olyan, hogy iphon xmax? Miket meg nem tudunk a világról. Elvitte ROMA-ba, ahol ettek finchi pizzát, mer' örült a készüléknek. Csoro Shon beteg lett. Elkapta corona virust. Ez elkeserítő. Hogy vették ki Shonból a korona vírust? Ez így működik? Nem gondoltam volna. De van még min szomorkodni. A cshajénak van pasija, SAD.
ESTÁS LEYENDO
Bests of Wattpad
Chick-LitSziasztok! Ebben a könyvben a Wattpad "legtehetségeseb íróinak" könyveit hozom el. Aki magára veszi az így járt. A szándékom szórakoztatás és segítség az íróknak.