Sziasztok! Ma is egy naon izgalmas kis történetet hoztam nektek.
A csodálatos íróművész: Babsziivagyok
Leírás:
Szerintem ezt inkább azért, hogy a szememet kínozd a gyönyörűségesen szépséges helyesírásoddal. De b@szod, leírja a milyent "j"-vel. Vesszők, pontok, hol vagytok? Mi az a semmike??? Mi? MI?
Első fejezet:
Szia Aggnes. Nagyon fasza neved van. Nekem tetszik. Már tizennyolc éves érett, helyesen író nagylány vagy. Van egy pasid, Tomi. Olyan édesek vagytok együtt. Jujj, hogy ez mennyire romi. Mármint a találkozásotok. Egyedül voltál a Mekiben. Ezt kétféle képp lehet értelmezni.
Egy: Te egyedül tartózkodtál az egész épületben.
Kettő: Rajtad kívül voltak emberek, csak nem veled szándékoznak lenni, mivel nem is biztos, hogy ismernek.Rendelt neki egy Big Mac-et. Ez olyan édes. Már akkor szerették egymást, pedig még nem is találkoztak még. Ez is első látásra szerelem. Aggnes meg igent mondott a semmire, mert bejött neki Tomika. Ez a sztoriuk, de még fog erről beszélni a kövi részben.
Második fejezet:
Van egy kutyája, akit szeret, meg még egy, aki nem az övé, hanem a szomszédé. De Aggness, ha az a szomszédod kutyája, akkor még véletlenül se a tiéd, mert az övé. Szóval ő az övé, de nem a tiéd. Az ő kutyája, azért szereti, mert mindig megy vele játszani. Amúgy lehet, hogy közbe utálja, mint a szart. Van még egy hörcsögük, akit csak a szőre miatt szeret.
Az a kép...istenem. Miért nem lehet kivágni normálisan, vagy egyáltalán minek kép. Inkább írnád le a fajtáját.Et most úgy....miért? Legallább a kutyabarátos szart kisatíroznád, vagy nem tom, mitcsinálnál vele.
Harmadik fejezet:
Sok tesói vannak a cshajénak. De jó neki. Ez olyan, mint amikor az egyik osztálytársam azt írta, hogy nem sok semmi. Nagyon szereti a tesóit és mindenkit megmurdál, aki bántja őket, mert ők a világ legjobbjai. Bantya, leglyobbjai😩 Minek kell űrszavakat kreálni??? A testvérein kívül van egy hugm-ja és egy ocsem-je és őket nagyon szereti, meg ők is őt, természetesen. Engemet? Ez really? Ez olyan, mint az őtet vagy az aztat. Őt csak szeretni lehet, de biztos, hogy nem a szerénysége miatt.
Ki az az Andris, te nem Tomival vagy. Megint elmondja, hogy őt csak szeretni lehet, de most hozzáteszi, hogy ő egy kib@szott kedves ember.
Ha választanod kellene a helyes, izmos, 19 éves Tomi és a részeges, cigis, tetoválásos, 36 éves Andris közül, kit választanál? Én biztosan az elsőt, de kinek mi az ideálja. A szülei jól gondolják, hogy nem valók egymáshoz, bár ennek a nagyon okos kislánynak mindegy. Nem csak megb@szni akarja, de már négyszer csinálták xd. Ráadgásul terhes is a cshajé. Nem hagyta ott, pedig nem is tud a gyerekről...fasza. Dejó karitok lesz!Ez a rész a még meg nem született gyermekéről szól. Ő lányt akar, mert meg akarja tanítani a világ dolgaira. Fanninak hívnák a leányzót. Azonban, ha fiú lesz Andris lesz a neve, de romi OwO. Azért lesz ez a neve, mivel nagyon fogja őt szeretni, mint az kisgyerek édesapját. Milyen jó lesz, hogy elmondja karácsonykor.
Véleményem:
- helyesírás: Ez valami vestedelmes. Majdnem kórházban kötöttem ki emiatt. Nem lehet, hogy valaki, akárki is ilyen szarul írjon 10/2
- a történet maga: Értelme lenne, de összefüggéstelen. Az egyik részben Tomi az életed szerelme a másikban, viszont Andris 10/3
- szereplők bemutatása: Csak annyit tudunk meg az egész könyv szereplőinek a személyiségeiről, hogy te egy hihetetlenül jó ember vagy, akit csak szeretni lehet 10/2
- borító: Van borító, a cím rajta van, bár nem a legjobban, a történethez nincs köze és a neved nem található meg rajta 10/4
- cím: Helyesen van írva, de ez a cím rohadt gyakori 10/5A történet összességében: 50/19
Na ez ennyi lett volna, by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bests of Wattpad
Genç Kız EdebiyatıSziasztok! Ebben a könyvben a Wattpad "legtehetségeseb íróinak" könyveit hozom el. Aki magára veszi az így járt. A szándékom szórakoztatás és segítség az íróknak.