(Olvasd el lécci)
Hellobocsy hoztam az új részt.Írónő: nellike009
Leírás:
Mi az már, hogy a címbe leírod, hogy *olvasd el lécci*? Akkor miért nem már létccy? A leírásba is leírhatnád, bár ugye oda is minek?
Úúú, vajon kit öltél meg és ebből, hogy következhet az, hogy meg van az életcélod? Nagyon izgi...
Helyesírási hibát a címen kívül nem találtam eddig. Vessző és pont nem található, sajnos. A mondatot nagybetűvel kezdd, pls!Első fejezet: bang bang bang
A cím valami fenomenális.
Várunk. Mutatkozz be, nyugodtan! Egy kép. Egy kib@szott kép. Nem tudod LEÍRNI azt, hogy hogyan nézel ki? Ez is minden igényes műremekre igaz.
Hogy el vagy telve. Pedig nincs mire, főleg a helyesírásodra... Nem hiszem, hogy egy tökéletes emberrel akárki tud azonosulni. Mert én biztos, hogy nem. Meg nem is létezik senki, akiben egy minimális hiba se lenne. NINCS! és kész.
Vajon ki az egyetlen épp elméjű a sulitokban, aki nem bír téged? Szerintem jóban leszek vele.Bea😂😂😂😂😂. Nagyon jó képet találtál róla, de f@szér' nem írod le, hogy hogyan is néz ki a leányzó?
Mi az a kurvinca? Valami állat? Esetleg egy tárgy? Az igényes művekben benne van ez a szó legalább egyszer. Meg amúgy, ha ő egy "kurvinca" akkor nem pont az van, hogy mindenki nyalja a s3ggét? Ez így nem reális, de mindegy... Amúgy téged elöbb gondolnálak "kurvincának", mint őt.
A lány "szihopata" (helyesen pszichopata), de nem úgy mint mások. Akkor hogyan édes lelkem? Egyáltalán kik azok a mások? Mindegy... Az a lényeg, hogy öli csoro madarakat. Állatkínzó.
JE LEEST
Bests of Wattpad
ChickLitSziasztok! Ebben a könyvben a Wattpad "legtehetségeseb íróinak" könyveit hozom el. Aki magára veszi az így járt. A szándékom szórakoztatás és segítség az íróknak.