,,Ehm... pán profesor, tak trochu nechápem, prečo nemáme doučovanie online." prerušil Harrík Fortík nudný a už asi polhodinový monológ profesora Binnsa, pri ktorom by sa zaručene rozzývala aj šprtka Hermelína. Binns naňho kukol reku že či je normálny, keď ho prerušuje a až potom sa obťažoval s odpoveďou.
,,Pán Foter..."
,,Potter."
,,Tak Potter, všetci duchovia a poltergeisti k tomu, veď je to jedno." Mávol rukou Binns, ale Harríkovi to rozhodne jedno nebolo. Veď on je vyvolený, jeho meno musia poznať všetci! ,,Nemusíme mať online doučovanie, lebo ja som duch. A to znamená...?" nechal Harryho dokončiť, čo bol rozhodne zlý nápad. Harry sa zamyslel, poškrabal po krivej hlave a na niečo prišiel.
,,Že nemôžete nosiť rúško, lebo by cez vás prešlo!" Spokojne vykríkol a profesor si dal facepalm, pričom mu aj tak ruka prešla čelom, lebo je duch. ,,Či nie?" zneistel vyvolený.
,,Znamená to, že koronu nielen nedostanem, ale už určite na ňu čo?"
,,Neskapete!" Zažiaril Harry a profesor sa zamračil. ,,Teda... eee.... neumriete." opravil sa rýchlo a Binns sa konečne zatváril spokojne.
,,Výborne, pán Fo-... Potter. A teraz pokračujeme." A vyvolený aj pokračoval. V nudení sa. Po pár minútach vybral pod lavicou mobil a začal sledovať Seamusove videá na najnižšej hlasitosti, takže si to Binns nevšimol. A zrazu naskočila reklama.
,,DEDO ZLEZ!!! DEDO ZLEZ!!! PROSÍM, ZLEZ!!!!" zarevalo na celý hrad, ešte aj Albus to počul do svojej kancelárie a začal tam dávať také Dedo Les tance, kým si uvedomil, že to má nejaký pozmenený text. Aj tak nad tým len mávol rukou a tancoval ďalej. A Binnsa až tak myklo, keď sa mu zrazu celou triedou ozývala reklama na ponožky a spodky.
,,Foter, okamžite to vypnite!!" zakvílil a vzápätí zdesene vyletel z hradu cez okno do Zakázaného lesa, kde na protest ostal tri dni, kým sa vôbec odvážil vkročiť do školy. A Harrík sa potešil, že už nemusí počúvať nudný výklad a začal tancovať a na celý hrad vyrevovať:
,,DEDO ZLEEEEEZ!!!"
A potom ho na druhý deň na online vyučku nebolo v mikrofóne počuť, keďže si totálne zničil hlasivky. Ale o tom potom.
ESTÁS LEYENDO
Online hodiny, doučovanie a iné
HumorDobrý deň, žiaci, tu Albus Dumbledore (inými slovami Dokonalý). Ako iste viete vydal som už osobnú príručku, tak prečo by som si rovno nezaložil zbierku učebníc? Tak teda vitajte, vitajte pri mojej druhej publikácii zo zbierky Povinná vzdelávacia li...