3.

661 24 0
                                    

Po náročném víkendu s Gabčou je tu pondělí a moje cesta do práce jako vždy vykonám svou ranní rutinu jen jsem se od pátka začala malovat trochu výrazněji. Ano zalíbilo se mi to. Momentálně jdu pěšky jako každé ráno do práce , ale zacházím do kavárny , protože jsem si nestihla udělat ranní kávu.

S objednanou kávou vycházím ven , ale ve dveřích narážím do vysoké osoby co nedává pozor. Moje bývalá káva se momentálně nachází na mně , na té osobě a něco málo je také na zemi. Fajn líp ten den začít nemohl.

,,Promiň nedával jsem pozor koupím ti novou kávu" mluví ke mně,  mně už známý hlas a proto se přestávám věnovat čištění mého svetru a zvedám hlavu k němu. Proboha to je Dominik, ano Dominik co se hádal z Gabčou , na jeho jméno jsem slyšela tolik nadávek přes ten víkend , že jsem si i jméno Dominik zapamatovala. Když jsem k němu zvedla pohled usmíval se jako kdyby se mi vysmíval nevyčetl mi ani to , že jsem mu ušpinila jistě jeho drahou mikinu.

,, To je dobrý. Jen nevím jak vyřeším to oblečení nemůžu v tom celý den chodit v práci a ty příště dávej pozor" zamračila jsem se na něho , protože opravdu nehodlám v tomhle chodit celý den. Už takhle nestíhám a ještě do toho tohle.... dnešek bude vyloženě skvělej!

,, V autě mám mikinu pujčím ti ji" aaa jak já toho kluka nesnáším ať už jen za to že ublížil Gábině a nebo že se mi hnusý tím vším co dělá bohužel jeho nabídku budu muset přijmout nic jiného u sebe nemám a tohle je opravdu moje poslední záchrana!

,,Dobře" povzdechla jsem si a šla jsem za nim do auta , on v kufru vyhrabal bílou mikinu a podal mi ji. ,, Děkuju , vrátím ti to" děkovne ale falešně jsem se na něho usmála a zamávala mu pak jsem jen odcházela do práce .

...

Přijde mi že celý den se jen sype to ráno pak každé druhé tričko co jsem musela předělávat minimálně třikrát a ještě mě čeká cesta domu... bůh ví co se ještě stane.

Kupodivu se už nic jiného nestalo, doma se převléknu do domácího oblečení a Domonikovo mikinu dávám do pračky abych mu ji vrátila čistou, potom ulehám do postele a píšu Gábi.

,,prosím dáš mi číslo na toho Dominika" potřebovala jsem ho sehnat , abych mu mohla jestě dnes vrátit to triko.

,,na co ho potrebuješ? * 725396221*"

,,Dnes jsem měla den blbec , ráno do mě vrazil a já měla kávu a skončila na mém triku jelikož jsem měla důležitou schůzku půjčil mi mikinu" bylo mi jasné že kdybych si vymyslela nějakou lež nevěřila by mi proto jsem ji uvedla na pravou míru.

,,aha...." na to jsem ji hodila pouhé zobrazeno a začala volat na číslo co mi poslala.

,,Ano? citta u telefonu" musela jsem se pousmát jak se představil a hned jsem spustila co potřebuji.

,,Ahoj pane citto tady Niki, nevím jestli znáš mé jméno proto ti upřesním , že jsem ta holka co ti říká feťak a ta ktera kvůli tobe ma politý svetr kafem... chtěla jsem se domluvit jestli ti ho dnes můžu vrátit právě se suší tak jestli někde sraz za hodinu?"

,,v parku" po tomhle ukončil hovor a já se tedy zvedla z postele a upravila se nejak k světu. Vzala jeho mikinu a šla do parku kde si následně sedla na lavičku.

Z dálky jsem viděla blížící se siuletu vysokého člověka. Sama pro sebe jsem si řekla že to musí být on a z lavičky jsem na něho mávla rukou.On mé gesto oplatil a přišel ke mně.

,,Ahoj děkuju za půjčení vytrhl si mi trn z paty" usmála jsem se na něho. Přísahám , že netuším co se semnou děje ještě před pěti hodinami bych mu byla schopna utrhnout hlavu a teď se na něho sladce směji. Zakroucením hlavy jsem svuj smích schovala a mikinu mu vložila do ruk a začala si Dominika prohlížet. Musím uznat , že mu to vážně sluší. Počkat co to říkám....

,,Nemáš zač, máš teď nějaký plány? já jen , že kluci se na mě vykašlali a já bych se nudil... " usmál se na oplatku on a mě se začaly podlamovat kolena. Nechápu co to semnou je. Váhám nad tím jestli mám s ním někam jít nebo se otočit na podpatku a jít domu. Na druhou stranu by nebylo špatné ho poznat a dát feťákovi šanci , ale potom co udělal Gábině. Po dlouhém přemýšlení jsem pouze nejistě kývla a jemu se úsměv ješte víc rozšířil. Popadl mě za ruku a táhl mě za ním , mnou ale začala proudit jakási elektrika a takové šimrání v břiše což se mi stalo poprvé.

...

,, já už nemůžu" stěžuji si udýchaně Dominikovi při vycházeníní velkého strmého kopce.

,,už jen kousek , ale klidně mi můžeš vlézt na záda" uchechtl se. Já tak mu vylezla na záda , protože jsem opravdu nemohla .On se na to usmál a donesl mě na místo.

,,To je nádhera" vidím snad na celé noční Pardubice jak jsou osvícené . Koukám s otevřenou pusou a dominik se mi směje .

,,jsem rád , že se ti tu líbí ale bacha ať ti do té pusy nevletí muška" za tohle jsem ho štouchla do ramene a posadila se na zem. On mé pohyby následoval a sedl si ke mě s objetím okolo ramen. Já jsem byla tak zakoukaná na tu krásu že jsem to ani nevnímala.Dominik si zápálil cígo a tím si vyžádal mou pozornost.

,,cígo?" výtáhl znovu krabičku zlatých máček a nabídl mi. Mně se okamžitě zkroutil obličej nechutí. ,, jen to zkus když ti to nebude chutnat dokouřím to za tebe.." udělal na mě psí oči kterým jsem nemohla odolat a proto si cigo s krabičky vytahuji. Nevěřím svým očím že to vážně dělám... Nesnáším co semnou ten kluk dokáže udělat. Vkládám si cígo mezi rty a dominik se ke mně přibližuje a zapálil mi. Potahuji to do sebe cígo z rtů dávam pryč a vydechuji kouř. Uznávám, že to chutná líp než voní. Proto tedy opakuji a potahuji s cíga.

,, já to tušil, že ti to bude chutnat" zazubil se a já mu věnovala zase můj sladký úsměv.
Po zahození mého dokouřeného cigára jsem se věnovala na dále výhledu na celé Pardubice. Dominik se po chvíli začal nebezpečně přibližovat a proto jsem na něho přesměrovala můj pohled. Byl vážně nebezpečně blízko.

—————————————-
Ahoj zlata jsem tu s další kapitolou a přiznám se ze i když mám předepsané kapitoly nestíhám mám moc věcí do školy ale budu se snažit vydávat!🥺💞 Dejte mi vědět do komentářů jak se vám to zatím líbí prosím🥰 a u dalšího dílu zatím pa😊❤️

Držím tvou ruku i když dávno si pryčWhere stories live. Discover now