4.

611 26 3
                                    

Než jsem se stihla rozkoukat co se děje ucítila jsem na svých rtech ty jeho. Spolupracovala jsem z toho šoku. Jeho rty chutnaly po cigáru a já chtěla už jen jeho rty , ale nebylo to správné pořádně ho neznám a stějně tak on nezná mě proto se odtahuju.

,, promiň ale tohle nejde" s těmito slovy utíkám rychle pryč domu s myšlenkami na to proč to udělal. Zabíhám po cestě domu do večerky a kupuji si cigára co mi nabídl. Třeba jako všem mi to pomůže. Hned z krabičky odstraňuji průhledny obal a vytahuji si cigáro , které si následně zapaluji.Vydechuji kouři úst a koukám na to krásné nebe se zářícími hvězdy a měsícem , který je právě v úplňku.

...

Další den ráno se probouzím jako vždy na budík, ranní rutina nesmí chybět i s kávou. Po cestě do práce jdu okolo kavárny kde stojí Dominik a kouká do telefonu já okamžitě zrychluji v kroku a doufám , že si mě nevšimne , ale pozdě . Svíra mou ruku v té jeho.

,,Pusť mě nemám náladu se s tebou bavit a spěchám do práce..." na tohle udělá pouze psí oči , které mě okamžitě obměkčí . Jeho dotyky a jeho oči semnou nedělaji dobré věci..

,,promiň mi ten včerejšek , nechal jsem se unést už se to nestane slibuju" jeho smutné psí oči stále neopuštěly jeho výraz a já na to tedy kývla i když jsem byla rozhodnuta náš veškerý kontakt ukončit.

,, nevím co po mě teď čekáš jestli to že ti padnu kolem krku tak s tím ani nepočítej... a spěchám takže mě prosím pusť" Dominik tak udělal a já mu mávla rukou na rozloučenou a zmizela ve velké budově a pak i ve své kanceláři.

...

Konečně je tu pauza na oběd, dnešek prostě neutíká... Odebírám se za kolegyní zda jde semnou ale s ní tam stojí Dominik a já na ně valím oči.

,,Ahoj" mile se usmál ,,zařídil jsem ti na zbytek dne placené volno a oběd je taky zajištěn" Tohle je poslední věc co bych dneska čekala. A vůbec mě netěší že to udělal!! Radši bych se unudila v práci než strávit den s ním. Koukám že to bude asi na dlouho aby náš kontakt na dobro vymizel.

,,jak moc od nuly do deseti s tímhle musím souhlasit?" zkroutil se mi obličej u toho a koukala jsem na něho. Nikam s ním jít nechci ani s ním trávit zbytek dopoledne. Co když to dopadne jako včera? Co Když k němu začnu cítit něco víc a on to tak mít nebude? Bojim se , bojím se té nebezpečné lásky a taky jak láska dokáže spoutat, realita je totiž daleko od romantického filmu!

,, deset " zazubil se na mě jako včera před tím než se to stalo . Nad vzpomínkou projela mnou taková zvláštní energie a naskočila mi husí kůže. Polknutím jsem to vše zahnala a došla si pro věci , které ležely v mé kanceláři.

,,přísahám , že jestli to dopadne jako včera urvu ti hlavu na místě a klidně si za to půjdu sednout do vězení" probodla jsem ho pohledem a vyšla jsem z té velké budovy kde pracuji.

,,slibuju , že to tak nedopadne. Jen si chci užít den s tebou a poznat se" nad tímhle jsem se musela pozastavit.

,,p-p-poznat?" vykoktala jsem ze sebe zmateně a zase se rozešla za ním.

,,jo, chci tě poznat a ty bys měla poznat i mě abys o mě neříkala že jsem feťák" koukám , že ta jak jsem ho nazvala se teď otáčí proti mně a bůh ví jak dlouho ještě bude.

,,fajn, kam jdeme?" jsem šíleně zvědavý člověk a proto potřebuji vědet kam jdeme. On mi na to nic neřekl a já myslím že vybouchnu vzteky . Další věc co uplně nesnáším když mě někdo ignoruje a nebo neodpovídá na mé otázky. Najednou se k Doimikovi seběhne dav holek což mě donutí se zastavit a sledovat to. Všechny holky ho prosí o fotku a tak také udělal

,, Tak tohle potřebuji vysvětlit! proč po tobě ty holky slintaly a prosily o fotku?" Optala jsem se na otázku když holky zmizely a já tak zase doběhla dominika.

,, jsem rapper .. neslyšela si nikdy o Nik Tendovi?" já na něho valím oči a snažím se pobrat co mi to tu právě říka a kroutím hlavou že jsem o něm nic neslyšela . On se na mě jen usměje a zachází do vchodových dveří nějakého bytu v jeho krocích ho následuji a jdu za ním.

...

Právě sedíme u něho doma na gauči a ládujeme se čínskými nudlemi a u toho vyloženě čumíme na komedii. Dominik se směje s plnou pusou div mu nudle nevylézají nosem nebo ušima a já se zas směju jemu. Konečně komedie končí a my už prázdné krabičky od nudlí odkládáme na stůl.

,,Takže slavnej nik tedno a zahazuje čas semnou místo toho aby spal s nějakýma holkama na jednu noc a nebo nahrával. Je to tak život rappera nebo se pletu?" dívala jsem se do jeho očí a ano jeho tetování se mi začína líbit a sbíhají se mi sliny na cigáro. Tak moc ho za to nesnáším že mě do toho navezl ale nadruhou stranu kdybych fakt nechtěla odmítla bych to.

,, jo je, ale k tomu patří i drogy .... ne! feťák nejsem to bych na tom musel být závislý" docela mě touhle větou odbyl a já si vyčítala že jsem se ho na to vůbec zeptala nejhorší je že to co řeknete nejde vzít zpět.

,,promiň nechtěla jsem se te nějak dotknout. Pustíš mi něco?" snažila jsem se jeho kyselý obličej obměkčit mým sladkým úsměvem a pavedlo se vykouzlil se úsměv i jemu a mně motýlci začaly šimrat v břiše. Pustil písničku sedm a já tak koukala na něho a pořádně poslouchala. Po chvíli písnička skončila a mně tekly slzy dojatím jsem prostě hrozně citlivej člověk , dokáže mě rozbrečet jen když na mě někdo zvedne hlas.

,,nebreč" usmál se a utřel mi slzy palcem a držel mě za tváře tentokrát jsem to byla já kdo spojil rty. Vím nechtěla jsem to , ale teď už chci. On se do polibku usmál a položil mě na gauč pod sebe . Propletla jsem si prsty s jeho vlasy a přidala jazyk stejně jako on. Odtáhla jsem se a koukala mu s hrajícím se úsměvem na mé tváři do jeho očí. Sklopila jsem pohled z jeho očí protože se mi do tváří hrnula červeň. On si mě prohlížel.

,,Budu muset domu" usmála jsem se na něho pohladila ho po tváři a nějak vylezla mávla sem mu na rozloučenou a se svymi věcmi odešla. Celou cestu mi hrál úsměv na tváři. Dlouho jsem nebyla takhle šťastná. Taky jsem celou dobu musela přemýšlet jestli to co k němu cítím je láska...

—————————————————
aaaa konečně mame tu další kapitolu a s tím i sblížení Niki a Dominika. Možná vám zítra vydám další kapitolu ale nechte se překvapit😁💞 PODLE JAKÉ PÍSNIČKY OD DOMINIKA SI MYSLÍTE ŽE TO BUDE? jinak u dalšího dílu hrozné vám čtenářům dekuju!🥰

Držím tvou ruku i když dávno si pryčWhere stories live. Discover now