Merhaba! Tanışalım!

471 20 950
                                    

Öncelikle herkese kocaman bir merhaba!
❤️🖤\(^0^)/💙🤍

Ben bu kitabın yazarı (cidden buraya ne yazacağımı bir türlü bilemedim)Akina, siz kısaca
Aki diyebilirsiniz.

Başlangıçım kötü geldiyse üzgünüm. Başlangıçlarım çoğunlukla berbat olmuştur (;^;)...

Sizi tanımak istiyorum. O yüzden özel olmamasını umarak birkaç soru soracağım.

Önce takma adını öğrenebilir miyim mesela?

En sevdiğin kitap nedir?
-Benim ki Ma Dao Zu Shi.

En sevdiğin aktiviten?
-Benim ki kitap okumak sanırım.

En sevdiğin yemek?
-Ben bu konuda tam bir Wei Ying'im. Bol baharat ,acı ve et mi?  Tamamdır işte beni gönlümden vurdun.

En sevdiğin tatlı?
- dürüst konuşmak gerekirse hiç tatlı ayırt etmiyorum. Tatlı=aşk ve ben ♡(ӦvӦ。)

En Sevdiğin MDZS karakteri?(ana karakterler hariç)
-Benim ki sanırım Lan Sizhui ve Wen Qing(Wen Ning'in ablası). tabi Lan Xichen 'niminde yeri ayrı.

En sevmediğin MDZS karakteri?
-Jin Guangyao (Mo Xuanyu 'nun babası) ben size şerefsiz ve kazan ovanın okunuşu desem yeridir. Ah tabi birde sevdiğim ama çok öfkeli olduğum bir karakter olan Jiang Chen.

Nasılsınız?
-Ben sınav stresi ile oldukça meşgulüm...

Corona zorluyor mu?
- Şahsen tam bir ev gece kuşu olduğum için beni fazla sıkmıyor... Ama kitapçıya gidip kitap almayı özledim ;^;

Daha soracak çok sorum var ama herşeyi sırayla sormak daha iyi olur diye düşünüyorum. Hem sizi sıkmamış hemde yavaştan birbirimizi daha iyi tanımış olursak daha iyi olur diye düşünüyorum.

Ah ... Az daha unutuyordum
(;ŏ﹏ŏ)

Arkadaşlar bildiğiniz gibi her insanın duygu düşünceleri farklıdır. Bazılarımız bir şeye olumlu cevap verirken bazılarımız vermeyebilir. Ve bizede buna saygı duymak düşer. O yüzden;

Bu gibi durumlarda rica ediyorum ; birbirimize kırıcı, üzücü ve özellikle hakaret içeren kelimeler kullanmayalım.  Çünkü bu hiç hoş bir durum değil.

Şahsen eleştirilere açık bir insanım ama yararlı geliştiren bir eleştiri var ,birde sırf kırmak incitmek için yapılan eleştiriler var.

Bu gibi durumlarda herhangi bir okuyucuya bunu yapan kim olursa olsun önce bir-iki kere uyaracağım fakat arkadaş inatla bu davranışına devam etmeye devam ediyorsa engelleyeceğim.

Başka... 

Ve arkadaşlar eğer Mo Dao Zu Shi'yi daha okumadıysanız,  izlemediyseniz (demeye çalıştığımı anlamışsınızdır) ve okumayı düşünüyorsanız şimdiden uyarmak isterim. Spoiler yeme ihtimaliniz çok yüksek çünkü dediğim gibi kitapla ve filmlerle ilgili düşüncelerimizi paylaşacağız. Çünkü kitabı okumayanlar için film bir kaç şey dışında oldukça benzer olsada sadece animesini izleyen için oldukça fazla spoiler içermekte. Donghua'sına gelirsekte daha bitmedi ama şuana kadar romanla aynı işliyor.

Sizinle tanıştığımıza şimdiden memnun oldum!

Umarım iyi anlaşılırız! Bol Sevgilerle İyi Günler Dilerim!
🖤❤️🖤❤️🤍💙🤍💙

Umarım iyi anlaşılırız! Bol Sevgilerle İyi Günler Dilerim!🖤❤️🖤❤️🤍💙🤍💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mo Dao Zu Shi Severler Tanışma RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin