KÖYDEKİ TATİL

51 4 0
                                    

sabah alarmdan önce kalkıp hazırlanmıştım fakat kız kardeşim tuğçe hiçbir zaman uyanmak için acele etmediği gibi bugünde durum farklı değildi alarmla beraber kalkıp hazırlandı sonrasında hazırlanınca okula doğru yola koyulduk.Okula vardığımızda okul saati biraz geçmişti fakat hocalar bişey demedi çünkü eğer Amerika'da yaşayıp özel  okula bu kadar para bayılıyorsanız böyle ufak ayrıcalıklarınızda oluyordu. İlk ders matematikti ne kadar severim bir bilseniz aklınız hayaliniz durar, teneffüste Elizabeth'in yanına gittim ve diğer çocuklarda geldi tayfa Fred'inde gelmesiyle tamamlanınca herkese bir baktım; Archie klasik bir Amerikalıydı orta boylu , sarışın ve mavi gözlü; Elizabeth ise hafif bi esmerlik ve ela gözleriyle bence çok güzeldi aramızda kalsın ama ona fena halde abayı yaktım.  Fred ise siyahiydi ve onunda tipi fena sayılmazdı,kız kardeşim Tuğçe ise siyah saçlı ve kahverengi gözlü ortalama boylarda olan sıradan utangaç bir Türk kızıydı; en önemlisi ben; kızıl saçlı şekilli burnu olan yeşil gözlü ve gülünce gamzesi içine çöken tipi ortalamo olan bir Türktüm. herkesi gözümle süzerken onlar ise bir şeyler konuşuyordu kulak astığımda gezi diyorlardı ama pek anlamadım zil çalınca Elizabeth "Hey Tunahan duydun mu önümüzdeki hafta Fredlerin yazlığına gençler olarak tatile çıkıyoruz" dedi bense bozuntuya vermeden "tabiki duydum geliriz" dedim.Fred'İ hiç sevmiyordum çünkü kız kardeşimle çıkıyor ama Elizabeth'in  ve Tuğçe'nin mutluluğunu göz önüne alarak teklifi kabul etmiştim.

   Zaman her zamanki gibi su gibiydi beklenen gün gelmişti pazar günü kilise çıkışında herkes Fredlerde toplandı ve babası bizi yazlıklarına bıraktı burası eski bir sahil köyündeydi ve ev sanki 90'ların korku filminden çıkmış gibiydi birazcık orada bekleyip eve bakınca Fred  bana dönüp "hanımefendi korktuysanız babamı arayıp sizi almasını söyleyebilirim" dedi. Onunla uğraşmaycaktım hemen adım atıp  eve girdim evin içi dışına göre gayet güzeldi, herkes koşup en büyük odayı kim alacak diye tartışırken benim dikkatimi çeken şey odalar değildi çünkü tam karşımda duran ve bizden kimse açmamasına rağmen açık olan televizyondaki korku filmine odaklanmıştım.Bu beni korkutsada kimseye hiç birşey demeden televizyonu kapatıp odaları gezmeye başladım her yer gayet normal görünüyordu,televizyon hakkında ise hiçbir fikrim yoktu onalar hali hazırda odaları paylaştırmıştı ve bana en küçük oda kalmıştı fakat umursamadım çünkü artık itiraz edemezdim. Yerleştikten sonra ortak kararla köyün terk edilmiş ve neredeyse ıssız olan plajında serinlemeye gittik, plaja vardığımızda biz hariç yaklaşık bir düzine insan vardı biraz yüzüp eğlendikten sonra güneşlenmek için şenzlonga serdik kendimizi, hem güneşleniyor hemde şakalaşıyorduk eğlenceli zamn diye buna deniliyor olsa gerek.Güneşlenmeye ara verdik çünkü karnmız acıkmıştı ve eve döndük dönmesinede evde lanet olsun ki yiyecek hiç birşey yoktu ve en yakın market 9 km ötedeydi beraber gitmeye karar verdik yaklaşık 1 saat yürüdükten sonra allaha şükürler olsun ki markete vardık ve market çalışıyordu hemen girip bize bize yaklaşık 4 gün yetecek erzak alıp çıktık, yoldan eve giderken yol kenarında boğazı kesilerek öldürülmüş bir kedi gördük lanet olsun bunu yapana ne tür biri bir kedi öldürür ki kesinlikle bu köy normal değildi, neden burada bir yazlık alır ki insan garip.Eve gittiğimizde herkes  duşa ilk girmek için kavga ediyordu çünkü bu lanet evde sadece 1 banyo vardı. İlk kızların girmesine izin verdik, sonra erkekler olarak rock,paper,scissors  ile sıra belirledik kazanan her zamnki gibi Archie piçiydi bu çocuğun özel güçlerimi vardı yahu, Archieden sonra Fred gircekti çünkü şans oyunlarında şanslı değildim, zaten neredeydi ki benim şansım ? En son duşa girmek kadar iyisi yoktur(!) o buharla duş çok unutulamaz  bir andı duştan sonra akşam yemeği yapanı belirlemek için taş,kağıt,makası bu sefer kızlar yaptı çünkü biz erkekler bunu bil beceremezdik. Yemek yedikten sonra herkes odasına çekildi benim gibi benden  odama çekilip bu köyün neden terk edilmiş olduğuna baktım ve dehşete düştüm, yazanlara göre bu köyün çoğu  5 yıl önce bir seri katil tarafından katledilmiş yaşayanların çoğuda gitmiş. 

SUSKUNLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin