HOŞ MU GELDİ BEBEK?

27 4 4
                                    

Sabah her zamankinden farklı uyanmıştım. Hissettiğim şeyler garipti,en son 2 gün önce akşam yatmadan önce gece yatmadan köyün geçmişini araştırmıştım ve köyümüzde seri katil varmış ne kadar rahatlatıcı ama. kalktıktan sonra aşağı kaqta inip kahvaltıya katıldım.Okuduklarımı kimseye söylememiştim çünkü benim korkak olduğumu düşünürlerdi.

(TUĞÇE'NİN ANLATIMIYLA) 

Bu sabah abim geç uyanmıştı ve bu gayet garipti çünkü genelde herkesden önce uyanıp köyde dolaşmaya çıkardı.Kahvaltı yaptıktan sonra televizyon izlemek istedim fakat midem izin vermedi adete ölüyormuşum gibi karnım ağrıdı ve bulantım vardı. Garip olsada ilk önce kafama takmadım ama sonrasında aklıma o fikir geldi...Ya hamileysem diye düşünmeden edemedim çünkü Fred ile korunmadığımız ufak kaçamaklar olmuştu ama olmasındı çünkü 17 yaşımda babasız bir çocuğa  annelik yapamazdım ben yapabilsem bile abim beni öldürürdü ne yapacaktım ben ? kara kara düşünürken fikirlerimi Fred'e söyledim ve aramızda şöyle bir konuşma geçti.

"Fred biraz konuşabilir miyiz ?"dedim

"Tamam hayatım konuşalım. Dinliyorum"

"Özel konuşmamız lazım"

"Geliyorum tatlım" dedi biraz bekledikten sonra geldi.

"Fred sanırım hamileyim" dedim ve Fred'in kaşları havalandı 

"Ne, nasıl, lanet olsun  test yaptırdın mı Tuğçe "diye bağırdı

"Hayır ama büyük ihtimalle öyleyim buralarda eczane var mı ?"

"Biraz uzakta var, şimdi gidip alacağıcam sen evde dur ve abine hiç birşey anlatma "

"Tamam, seni bekleyeceğim"dedim.

  Lanet olsun teste baktığımda sonuç pozitifti bunu abime nasıl söylerdim artık bebeğimide aldıramazdım çünkü o bir candı artık. Durumu Frede pozitif olduğunu söyleyince başta sinirlendi fakat sonradan oda kabullendi artık ortak birer ebeveyn olmuştuk, Fred evlenmemizin en iyisi olduğunu söyledi bende kabul ettim çünkü çocuğumun babasız büyümesi istediğim en son şeydi. Şimdilik bu Fred ve benim sırrımdı kimseyle paylaşmayacaktık . Abimgil plajdan eve geldiğinde aç olduklarını söyledler ve bende onlar için yemek yapmaya koyuldum fakat erzak dolabını açtığımda gözlerime inanamadım çünkü dolabı açar açmaz bir not düştü ve notta yazanlar şunlardı;

fahişe tuğçeye:

günahlarının bedelini hepiniz ödeyeceksiniz şimdi sana dediklerimi yapacaksın yapmazsan karnındaki piçine veda edeceksin ve bununlada kalmayacak sana verdiğim görevler,  yapmazsan her gün birisi eksilir hayatınından bunların yalan olmadığını görmek içinse sahilde k, duşa gidip bak oraya senin için brhediye bıraktım umarım beğenirsin bugünkü görevin hediyenin yanındaki not da yazıyor hemen gel yoksa birine veda et...

Dehşete düşmüştüm hemen evden çıktım ve sahile koştum 10 dakika sonra ordaydım dediği gibi duşa girince  şaşkınlıktan aklımı  kaçırma derecesindeydim çünkü kapıyı açar açmaz önümde iki çift göz bir adet kalp ve iki insan eliyle beraber not vardı.Ne tür bir manyaktı bu böyle?


SUSKUNLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin