Házvezető tanárok 3. rész - Lilith Smackhammer

99 6 3
                                    

AlapokNév: Lilith Smackhammer  Nem: Nő Kor: 34 éves Születésnap: augusztus 6  Csillagjegy: Oroszlán Születési hely: Amerikai Egyesült Államok, Új Mexikó állam, Las Cruces  Lakhely: Ilvermorny                Clarmount, Rém köz, 12

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Alapok
Név: Lilith Smackhammer
Nem:
Kor: 34 éves
Születésnap: augusztus 6
Csillagjegy: Oroszlán
Születési hely: Amerikai Egyesült Államok, Új Mexikó állam, Las Cruces
Lakhely: Ilvermorny
Clarmount, Rém köz, 12. szám alatt
Pálca: Kapokfa, Dodó fark toll, 11 és ¾ hüvelyk hosszú, enyhén rugalmas
Vér: Aranyvérű

Végzettségek/Képesítések
Iskola: Ilvermorny, Boszorkány-és Varázslóképző Szakiskola
New Yorki auror képző
Iskolai ház: Vampuszmacska
Megszerzett képesítések: R.A.V.A.SZ (Mágusok önvédelme, Bájitaltan, Bűbájtan, Gyógynövénytan, Átváltoztatástan, Varázslójog)
Foglalkozás: auror, tanár

Kapcsolatok
Anyja: Nancy (Harlow) Smackhammer, 67
Apja: Edgar Smackhammer, 70
Testvére: Darius Smackhammer, 29
Férje: nincs
Gyerekei: nincs
Legjobb barát, barátnő: Artemisia Rocco
Háziállat: kutya (alaszkai malamut), a neve Xena

Jellem
Erősségek: elszánt, remek stratéga, kiválóan manipulálja az embereket, intelligens
Gyengeségek: szabályszegő, távolságtartó, irányításmániás
Patrónus: prériróka
Mumus: Egykori főnöke, amint kezében tartja az eltanácsolási döntést

Gyerekkora
Lilith Smackhammer két büszke, ugyanakkor elszegényedett aranyvérű család leszármazottja. Édesanyja családja sosem volt gazdag, az apai nagyszülők pedig a rossz befektetések miatt vesztették el a vagyont. Így édesapja, Edgar Smackhammer már örökség nélkül maradt, de sosem mondott le arról, hogy egyszer visszaszerezheti a család egykori dicsfényét. A lehetőséget az újbóli tündöklésre és gazdagságra az oktatásban látta.
Éppen ezért lányát Lilith-et és a később született fiát Dariust, komoly oktatásban részesítette.
Amint megmutatkoztak képességeik, magántanárokat fogadott melléjük, és szigorú napirendet követtek.

Lilith pontosan ezért, hamar megtanulta, mint jelent a fegyelem és a kitartás. Szorgos és okos kislány volt, tele energiával és tettvággyal. Tizenegy évesen már pontosan tudta azt, hogy mi szeretne lenni, ha felnő. Az auror szakmát szemelte ki, bár ezt szülei előtt sosem hangoztatta, mert ismerte őket annyira, hogy tudja ez nem tetszene nekik. Ők tudósként, feltalálóként, vállalkozóként, esetleg híres quodpot játékosként szerették volna látni gyermekeiket. 

Lilith boldogan utazott el az Ilvermornyba, bár sajnálta, hogy otthon kell hagynia szeretett kisöccsét Dariust.
A beosztási ceremónián a Vampuszmacska választotta ki, ő pedig lelkesen, széles vigyorral az arcán foglalta el helyét a háztársai között. Pontosan abba a házba került, amelybe szeretett volna.
Lilith kiválóan teljesített az órákon, különösen azon tárgyakból, amelyek feltétlenül szükségesek voltak az auror szakmához. Bájitaltanból és gyógynövénytanból külön órákra is járt, mert azok nehezebben mentek neki. De az RBF vizsgán kiválóra vizsgázott mind két tárgyból.
Harmad évben szerette volna elsajátítani a bőrjárás tudományát, fel is iratkozott az órára, de már az első próbatételnél elbukott. Egy mandragóra levelet kellett volna a szájában tartson egy teljes hónapon keresztül. Ennek a feladatnak kétszer is neki futott, de először álmában majdnem megfulladt tőle, másodszor pedig egy étkezés alkalmával véletlenül lenyelte. Így hát lemondott arról, hogy bőrjáró legyen.
Az iskolát igazán jó eredményekkel végezte el, és fel is vették őt az auror képzésre.  

Fiatal felnőtt évei
Lilith nagyon ügyesen teljesített a képzésen. Különösen álcázásban és nyomkövetésben jeleskedett. Amellett, hogy hihetetlen érzékkel elsajátította az emberi transzformáció tudományát, és könnyűszerrel megtudta változtatni külsejét varázslattal, megmutatta, hogy pár magnix trükk is nagyszerűen alkalmazható álcaként. Így például egy jól megválasztott paróka, egy kis smink, és egy klassz napszemüveg is képes arra, hogy egy időre megtévesszék a bűnözőket.

Fokozatosan éscéltudatosan menetelt előre a ranglétrán, ráadásul igencsak nagy elismerésbenrészesült, amikor egymaga kézre kerített és börtönbe jutatott egy banyát, akimár több kisgyerekkel is brutális módon végzett. 

A bukás
Sokan vélték úgy, hogy 5-10 éven belül, Lilith már az auror parancsnoki cím bírtokosa lesz. Azonban egy balszerencsés és tragikus napon minden megváltozott. Az egyik bevetésen, szakszerűtlenül járt el ... a parancsnokság véleménye szerint. A gyilkos átokkal megölt egy sötét varázslót. (Az Amerikai Egyesült Államokban az aurorok szükség esetén használhatják a főbenjáró átkokat, beleértve a gyilkos átkot is. Azonban minden esetben egy felülvizsgálat történik, hogy az valóban indokolt volt-e. Lilith-nél, úgy találták, hogy nem.) Elvették a jelvényét, s többé nem folytathatta aurori tevékenységét. 

Állása az Ilvermornyban
Lilith hosszú hónapokig maga alatt volt, nyélbe tört karrierje miatt. Szülei sem segítettek depresszióján, hanem minduntalan felhánytorgatták, hogy miért kellett aurornak tanulnia.
Végül az Ilvermorny igazgatója, Agilbert Fontaine húzta ki őt a mély letargiából. Felkínált neki egy állást az Ilvermornyban. Lilith elfogadta.
28 éves volt ekkor.
Mindig is auror akart lenni, más munka megsem fordult a fejében. Ezért is lepődött meg annyira, mikor tudatosult benne, hogy élvezi a tanítást. A mágusok önvédelme tantárgyat kezdte el oktatni a diákoknak, remek eredményekkel. 

Tanárnőként nagyon szigorú, és rengeteget követel. Sőt, a sokan félelmetesnek tartják, ezért az óráin – ha nem gyakorlatról van szó, egy pisszenés sem hangzik el a diákok körében. Ugyanakkor jutalmazó típus, egy kiválóan teljesített feladat esetén, mindig ad pontokat a tanulóknak, legyen az akármilyen házbeli.
A vampuszok házvezetőjének 33 évesen nevezték ki, így egyike a legfiatalabb házvezetőknek az Ilvermorny történetében.
Lilith emellett lelkes quodpot és kviddics rajongó, bár az utóbbit jobban szereti. Szinte minden meccset megnéz, házának edzéseire is elmegy, hogy bíztassa őket. 

Kapcsolatai
Lilith jelenleg egyedülálló, bár több kapcsolata is volt az évek során, de sosem jutott el a házassági ajánlatig. Öccse, aki ugyan nem lett quodpot sztár, de kviddics sztár igen, rendszeresen hozza össze egy-egy randira híres játékosokkal. 

Megjegyzés: Darius Smackhammer Rowling karaktere. A 2014-es Kviddics Világkupa elődöntőben tűnik fel a neve, mikor az USA játszik Japán ellen a harmadik helyért. (Spoiler: a Japán csapat nyert!) 
Ginny Potter volt a kviddics tudósító. 


ILVERMORNY Boszorkány - és Varázslóképző SzakiskolaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant