12.rész

184 13 0
                                    

[ Felix ]

Egy hosszas beszélgetés után haza felé vettük az irányt. Egyszer egy nagyot sóhajtottam mire Innie megfordult.

- Mi a baj Felix? - kérdezte.

- Tudod. Nem szeretnélek kínos helyzetbe hozni téged de én...én nem tudok barátként tekinteni. - mondtam.

- Ezt hogy érted? - kérdezte ismét.

- Én nem akarom, hogy barátok legyünk. - mondtam. - Én azt akarom, hogy egy pár legyünk.

Jeongin rám mosolygott majd, két keze közé zárt. Nagyon jól eset nekem egy ölelés akkor.

- De félek... - suttogtam.

- Mitől Lix? - kérdezte.

- Hogy te nem úgy szeretsz engem mint én téged. - sóhajtottam.

- Ne gondolj ilyen hülyeségeket. - engedett el. - Én is ugyanúgy nem tudok rád nézni mint barát.

Egymásra mosolyogtunk majd, megfogta a kezemet és úgy mentünk haza. Jeongin össze kulcsolta az ujjainkat és úgy folytattuk utunkat.

- Mivan akkor hogyha Bang Chan szét választ minket? - kérdeztem.

- Ilyen nem történhet meg. - állt vigyázba.

- Igaz. - nevettem majd, kinyitott az ajtót. A kanapén az előbb említett személy TV-t nézett.

- Hol voltatok? - kérdezte.

- Csak sétáltunk. - válaszolt Jeongin. - Azt hittem, hogy még alszol. Mindegy a szobámba leszünk.

- Nem. - mondta Bang Chan. - Felix-szel szeretnék beszélni.

- Én meg Jeonginnal szeretnék menni. - mondtam.

Erre Bang Chan nagyot sóhajtott majd legyintett. Mi értettünk és mosolyogva indultunk Jeongin szobájába.

You're my dolphin /JeongLix ff./ |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now