2.rész

282 17 1
                                    

[ Jeongin ]

- Sziasztok! A többiek? - ölelt át mindhármunkat.

- Alszanak. - mondta Seungmin.

- Gondoltam. - mondta. - Oh. Lixi! Gyere ide! - mondta a szőke hajú szellős fiúnak. - Bemutatom Felixet a legjobb barátom.

- Helló! - ausztrál akcentusa befigyelt. Megkedveltem.

- Helló Seungmin vagyok. Segítsek a csomagokkal? - kérdezte egyből amire Felix csak bólintott.

- Szia! Én Minho vagyok de hívj nyugodtan Lee Know.

- Vicces a neved Lee Know. - nevetett. Itt esek össze. - És te? - fordult felém amire csak lefagytan tudtam válaszolni.

- Yang Jeongin. De a barátaimnak Róka, Delfin vagy Innie vagyok. - mondtam mire megint nevetett.

- Delfin. Aranyos. Miért pont Delfin? - kérdezte.

- Úgy sikírok vagy nevetek mint Delfin. - válaszoltam.

- Na gyerünk mert éhes vagyok. - nyavajgott Bang Chan majd beültetett minket a kocsiba.

Mikor a ház elé értünk kiszálltam és zsebre dugott kézzel sétáltam. Egyszer Bang Chan tűnt elő a semmiből.

- Hogy vagy Innie. Hallom nagattad a tagokat főleg Lee Knowt. - nevetett. -

- Ő helyettesített téged. - mondtam.

- Na és mit gondolsz Felix-ről?

- Jó kedvű.

- Semmi más? - mondta majd megráztam a fejem. - Jól van. Nem akarom, hogy olyan sok időtt töltsön veled. Tudod Felix az olyan, hogy meglát egy fiút könnyen belé habarodik.

- Mi?

- Semmi.

You're my dolphin /JeongLix ff./ |BEFEJEZETT|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz