4.rész

235 15 1
                                    

[ Jeongin ]

Még aznap este miután megvacsoráztunk és mindenki már pizsomába ült a TV előtt. Na jó nem mindenki, hiszen én az ágyamba feküdtem és telfonoztam. Egyszer Lee Know és Hannie hyung lépett be az ajtón.

- Ó. Szia Innie. - köszönt Hannie. - Nem baj hogyha bejövünk? - kérdezte.

- Nem. Úgy is a konyhába készülem. - mondtam, majd letettem a telefonom és megindultam a konyhába egy pohár vízért.

Amikor le értem láttam, hogy Felix a földön fekszik és szunyokál. Hogy lehet valaki ilyen édes miközben alszik? Rámosolyogtam, majd, megfogtam és feltettem a kanapéra és betakrtam.

Öntöttem magamnak egy poháe vizet és vissza mentem a szobánkna, ahol a két hyungom épp videót néztek.

[{( Másnap reggel )}]

Kipihenten keltem ahogy még soha. Lementem és készítettem műzlit amit az ebédlőben néztem. Közben meghallotam, hogy bekapcsolt a TV. Felix nem lehet hisz még alszik. Hátra fordultam és tényleg ő volt.

- Jó reggelt Lix. - mondtam mire ilyedtem hátra fordult.

- Jó reggelt. - mosolygott. - Megilyedtem.

- Bocsi. - mondtam. - Mit nézel?

- Nem tudom. - mondta, majd kikapcslta a TV-t. - És te mit eszel? - ült le mellém.

- Műzlit. Kérsz te is? - kérdeztem.

- Ühüm. - bólintott. Gyors megcsináltam, majd megettük.

- Innie. Remélem nem gond, hogy tegnap nem voltam bent nállatok. - hajtotta le a fejét.

- Nem baj. Volt társagunk. Hannie hyung bejött. - mondtam.

You're my dolphin /JeongLix ff./ |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora