9.rész

189 13 0
                                    

[ Jeongin]

- Hát mert kedves vagy, meghallgatsz másokat és he...Mindegy. - reméltem gyors témát mielőtt kimondtam, hogy helyes.

- Akkot miről szeretnél még beszélgetni? - nézett rám.

- Megkérhetném Lee Know hyungot, hogy ma este nálunk alduj. Nagy az ágyam szóval e miatt nem kell aggódnodnod.

- Az klassz. Most már csak Chan-t kell meggyőznöm.

Egy félórás séta után haza mentünk ahol ettünk egy kicsit majd ráírtam Bang Chan hyungra.

BangPaPa😙

Felix nálunk aludhat?
Látta

Utálom mikor ezt csinálja. Nagyon sóhajtva letettem a telefonomat majd hátra döntöttem a fejem.

- Baj van Delfinke. - kérdezte Felix.

- Nincs csak Bang Chan hyung nem ír vissza. - sóhajtva egy nagyot.

- Ne légy ilyen. - rázott. - Ne csináld vagy megcsikizlek. - mondta majd azonynyomban elkezdte csikizni a hajamat. Öt percig csikket aztán megunta. - Na gyere nézzünk játszunk valamelyik játékkal.

Másfélóráig játszottunk mikor Lee Know hyung és Hannie hyung jött haza. Ránk mosolyogtak majd leltek közénk játszani. Szép lassacskán Seungmin is megjött. Mostmár csak a többiek hiányoznak.

- Lee Know hyung. - mondtam. - Felix hyung velünk alhat?

- Nincs kifogásom ellene. - vonta meg a vállát. - De kérdezd meg Bang Chant is!

Pont ő az aki azt mondja, hogy van kifogása.

You're my dolphin /JeongLix ff./ |BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang