Merhaba. Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Sophia Mikaelson. Mikaelson ailesindenim ama üvey evlatım.
Annem ve babam çok küçük yaşta beni istemedikleri için göle atmışlar. Boğulmak üzereyken Eshter Mikaelson beni görüp kurtarmış. Ailemin ölümünden dolayı bana kendisi bakmaya karar vermiş. Fakat Mikael Mikaelson beni istemediği için bana hep kötü davrandı...
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Bugün mikaelson balosu var ve çok heyecanlıyım. Baloya kiminle gideceğimi bilmiyorum aslında Damon ile gitmek istiyorum ama Elena varken beni görmüyor bile. Büyük ihtimalle eşim olmadığı için köşede oturup içkimi yudumlarım.
Balo için elbise bakmaya çıkacakken kapı çaldı. Hemen açtım fakat kapıda kimse yoktu. Biraz etrafa bakındım ama hâlâ kimseyi göremediğim için kapıyı kapattım. Kapıyı kapatirken gözüm yerdeki kutuya çarptı ve kutuyu içeriye aldım. Kutuyu açtım. İçinde bir not ve bir poşet vardı. Notta şunlar yazıyordu:
Balo için eşim olmak zorundasın yoksa seninle bir daha konuşmam. Seni seviyorum unutma bu bir teklif değil tehdit notu.
Elijah MikaelsonNotu okur okumaz telefonumu çıkardım.
Sophia: sen salaksın.
Elijah: *güler*
Sophia: üzgünüm baloya Damon ile gidiceğim.
Elijah: yalan söyleme onunla gitmediğini biliyorum.
Sophia: tamam tamam seninle geliyorum.
Telefonu kapatıp kutudaki poşeti açtım. Ön dekolteli kırmızı ve uzun şık bir elbise vardı. "En azından elbise bulma derdinden kurtuldum" dedim.
BALO GÜNÜ
Her zamanki gibi geç kalmıştım. Çünkü saçımı yapmak çok zor olmuştu ve saç konusunda çok beceriksizdim. Elbisemi giyip Baloya gittim.
Elijah'ı görüp yanına gittim. Klaus ile konuşuyordu.
Elijah: en sevdiğim kardeşim gelmiş. Mükemmel bir elbise seçmişim değil mi?
Sophia: yalakalığı kes elijah hepimiz eş bulamadığın için beni çağırdığını biliyoruz. Merhaba klaus biraz yanlız konuşabilir miyiz?
Klaus: tamam.
Klaus ile boş bir odaya gittik.
Sophia: Caroline'ı çağırdın mı?
Klaus: evet çağırdım. Umarım gelir.
Sophia: çok tatlısınız siz 🥺.
Klaus: sen neden Damon yerine Elijah ile geldin?
Sophia: mükemmel Elena varken sence beni tercih eder mi? O kızda ne buluyor anlamıyorum.
Klaus: ben de. Sen Caroline ile aramı yapmaya çalışıyorsun ama ben Damon konusunda sana yardım etmiyorum. Gerçekten kötü bir kardeşim bundan sonra sana yardım edeceğim.
Sophia: özür dilerim ama ilişki konusunda benden daha kötüsün bana yardım edebileceğini sanmıyorum *diyip güldüm*
Klaus: çok kötüsün. *klaus da güler ve odadan çıkarız*
Dans zamanı gelir ve Elijah'ın omzuna ellerini koyarsın. O da belinden tutar. Sen bir yandan Elena ile Damon'ın arasında geçen konuşmayı dinliyorsundur.
Elijah: onları dinlemeyi bırak böyle yaparsan kendini daha çok üzersin.
Sen Elijah'ı dinlemeyip devam edersin. Elijah birden belinden tutar ve aşağı eğer. Herkes size bakmaya başlar ve dansa ara verirler.
Sophia: senin yüzünden herkes bize baktı.
Elijah: amacım oydu zaten.
Mikaelsonların konuşma zamanı gelmişti bu yüzden hepimiz merdivene çıktık. Tabii konuşma yapmayıp sadece Damon nerde diye izledim. Onu gözümle ararken stefan o gördüm. Konuşma bittiğinde yanında gittim.
Sophia: napıyorsun tek başına?
Stefan: duruyorum ve Damon ile Elena'yı izliyorum. Birlikte çok mutlular.
Sophia: sana yardım edebilirim belki.
Stefan: o nasıl olacak?
Sophia: burda olmaz bir oda bulalım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Oy verirseniz çok sevinirim 💖