Final Unicode

221 13 0
                                    

“ok… သံလွင်ခက် လိုချင်တယ်ပေါ့… ရောမကနေပြီးတော့ သံလွင်ခက်တွေကို လေယာဉ်သုံးဆင့်နဲ့ ရန်ကုန် ကို ယူလာပေးတဲ့ Thomas တို့ အဖွဲ့ရှိလို့လည်း Y လိုချင်တဲ့ သံလွင်ခက်လေးကို ရတာပါ… Thomas Thank you so much for your kindness and thank you ငါ့ကို အခုထိ အလိုလိုက်ပေးလို့”…

“ပြီးတော့ ဒီနေ့အခမ်းအနားလေးကလည်း Y ဖြစ်ချင်တာနဲ့ ထပ်တူကျပါတယ်... y ဖြစ်ချင်တဲ့ ပွဲမျိုးလေးကို Y မျက်စိရှေ့သယ်ဆောင်လာပေးတဲ့ မောင့် ကိုလည်း ကျေးဇူးတင်ပါတယ်... အရမ်းများတဲ့ setting တွေမကြိုက်တဲ့ Y အတွက် အခုလို ရိုးရှင်းတဲ့ stage လေးတွေ Table arrangement တွေဖန်တီးပေးတဲ့ wedding planner ကြီးတွေကိုလည်း ကျေးဇူးပါလို့”...

”ပွဲတစ်ပွဲလုံးကို ကိုယ့်လူနဲ့ ကိုယ်ပဲလုပ်ချင်ပါတယ်ဆိုလို့ MC လုပ်ပေးတဲ့ ဟိန်းနဲ့ရူ… မင်္ဂလာသီချင်း သီဆိုပေးတဲ့ ကိုသူရိန်လင်းထက်… အရမ်းကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်လို့”…

“သတို့သားအရံတွေဘာတွေရှုပ်တယ်… မောင် နဲ့ ဟန်နေ ပဲ လမ်းလျှောက်မယ်ဆိုတာကိုလည်း လက်ခံပေးတဲ့ မောင်… နောက်မေးခွန်းတစ်ခုကလေ လူကြီးတွေနဲ့ ဘာတို့ တူတူ တွဲမထွက်တာလဲဆိုတာလေ”…

“အောက်မှာထိုင်နေတဲ့ ဒယ်ဒီကြီး… မေမေ… ဒယ်ဒီ… နောက် အန်ကယ် အာကာဟိန်းမောင်နဲ့ အန်တီမေသဒ္ဒါ… အကုန်လုံးက y လုပ်ချင်တာကို လက်ခံပေးလို့ မောင် နဲ့ နှစ်ယောက်တည်း သားသားလေးတွေရံပြီး ပွဲထွက်မယ်လုပ်တာပါလို့… သမားရိုးကျကြီး y မလုပ်ချင်ဘူးလေ… မောင် နဲ့ Y တို့ရဲ့ အဓိကပွဲမို့ လူကြီးတွေက ပေါ့ပေါ့ပါးပါး ထိုင်နေမယ်... အရံတွေဘာတွေနဲ့ မျက်စိနောက်တယ်… မောင် နဲ့ y ပဲ စင်ပေါ်တက်မယ်… ပြီးတော့ လိုရင်းပဲရောက်အောင် လက်စွပ်စွပ် ပန်းကုံးလက်ခံ ပြီးရော…”

“အဲ့လို style ကို ကြိုက်တဲ့ y ကို လိုက်လျောပေးကြလို့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်”…

“Y ဘယ်လိုတွေ ဖြတ်သန်းလာရလဲ ဒီနေရာကို ဘယ်လိုရောက်လာရတာလဲ ဆိုတာကို စကားလုံးလေးနဲ့ပဲ အနှစ်ချုပ်ရရင် Y ဘယ်တော့မှ y စိတ်ကူးတွေကို လက်မလျှော့ခဲ့ဘူး… ငါဖြစ်ချင်တာ ငါတစ်နေ့ဖြစ်ရမယ်ဆိုတဲ့ စိတ်နဲ့ ကြိုးစားခဲ့တယ် တည်ဆောက်ခဲ့တယ်… အခုလိုမျိုး y ကြိုးစားမှုတွေကို အသိအမှတ်ပြုပေးကြလို့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်… အားလုံးအေးချမ်းလှပတဲ့ မင်္ဂလာညချမ်းလေးဖြစ်ပါစေခင်ဗျာ”…

Falling in love with youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora