Falling Final

530 33 2
                                    

“ok… သံလြင္ခက္ လိုခ်င္တယ္ေပါ့… ေရာမကေနၿပီးေတာ့ သံလြင္ခက္ေတြကို ေလယာဥ္သံုးဆင့္နဲ႔ ရန္ကုန္ ကို ယူလာေပးတဲ့ Thomas တို႔ အဖြဲ႔ရွိလို႔လည္း Y လိုခ်င္တဲ့ သံလြင္ခက္ေလးကို ရတာပါ… Thomas Thank you so much for your kindness and thank you ငါ့ကို အခုထိ အလိုလိုက္ေပးလို႔”…

“ၿပီးေတာ့ ဒီေန႔အခမ္းအနားေလးကလည္း Y ျဖစ္ခ်င္တာနဲ႔ ထပ္တူက်ပါတယ္... y ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ပြဲမ်ိဳးေလးကို Y မ်က္စိေရွ႕သယ္ေဆာင္လာေပးတဲ့ ေမာင့္ ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္... အရမ္းမ်ားတဲ့ setting ေတြမႀကိဳက္တဲ့ Y အတြက္ အခုလို ရိုးရွင္းတဲ့ stage ေလးေတြ Table arrangement ေတြဖန္တီးေပးတဲ့ wedding planner ႀကီးေတြကိုလည္း ေက်းဇူးပါလို႔”...

”ပြဲတစ္ပြဲလံုးကို ကိုယ့္လူနဲ႔ ကိုယ္ပဲလုပ္ခ်င္ပါတယ္ဆိုလို႔ MC လုပ္ေပးတဲ့ ဟိန္းနဲ႔ရူ… မဂၤလာသီခ်င္း သီဆိုေပးတဲ့ ကိုသူရိန္လင္းထက္… အရမ္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔”…

“သတို႔သားအရံေတြဘာေတြရွဳပ္တယ္… ေမာင္ နဲ႔ ဟန္ေန ပဲ လမ္းေလွ်ာက္မယ္ဆိုတာကိုလည္း လက္ခံေပးတဲ့ ေမာင္… ေနာက္ေမးခြန္းတစ္ခုကေလ လူႀကီးေတြနဲ႔ ဘာတို႔ တူတူ တြဲမထြက္တာလဲဆိုတာေလ”…

“ေအာက္မွာထိုင္ေနတဲ့ ဒယ္ဒီႀကီး… ေမေမ… ဒယ္ဒီ… ေနာက္ အန္ကယ္ အာကာဟိန္းေမာင္နဲ႔ အန္တီေမသဒၵါ… အကုန္လံုးက y လုပ္ခ်င္တာကို လက္ခံေပးလို႔ ေမာင္ နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္တည္း သားသားေလးေတြရံၿပီး ပြဲထြက္မယ္လုပ္တာပါလို႔… သမားရိုးက်ႀကီး y မလုပ္ခ်င္ဘူးေလ… ေမာင္ နဲ႔ Y တို႔ရဲ႕ အဓိကပြဲမို႔ လူႀကီးေတြက ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ထိုင္ေနမယ္... အရံေတြဘာေတြနဲ႔ မ်က္စိေနာက္တယ္… ေမာင္ နဲ႔ y ပဲ စင္ေပၚတက္မယ္… ၿပီးေတာ့ လိုရင္းပဲေရာက္ေအာင္ လက္စြပ္စြပ္ ပန္းကံုးလက္ခံ ၿပီးေရာ…”

“အဲ့လို style ကို ႀကိဳက္တဲ့ y ကို လိုက္ေလ်ာေပးၾကလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္”…

“Y ဘယ္လိုေတြ ျဖတ္သန္းလာရလဲ ဒီေနရာကို ဘယ္လိုေရာက္လာရတာလဲ ဆိုတာကို စကားလံုးေလးနဲ႔ပဲ အႏွစ္ခ်ဳပ္ရရင္ Y ဘယ္ေတာ့မွ y စိတ္ကူးေတြကို လက္မေလွ်ာ့ခဲ့ဘူး… ငါျဖစ္ခ်င္တာ ငါတစ္ေန႔ျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္နဲ႔ ႀကိဳးစားခဲ့တယ္ တည္ေဆာက္ခဲ့တယ္… အခုလိုမ်ိဳး y ႀကိဳးစားမႈေတြကို အသိအမွတ္ျပဳေပးၾကလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္… အားလံုးေအးခ်မ္းလွပတဲ့ မဂၤလာညခ်မ္းေလးျဖစ္ပါေစခင္ဗ်ာ”…

Falling in love with youWhere stories live. Discover now