Twoja Stara 4

13 2 0
                                    


Kurwa mać, w związku z ta pierdoloną pandemią doszło do zjawiska zwanego e-lekcjami bądź lekcjami online, jak kto woli. Oczywiście jest to jeden wielki chuj, chociaż nie powiem cieszę się bardzo, że nie muszę oglądać tych głupich mord, ale niestety musze słuchać ich tępego pierdolenia na lekcji zwanych godziną wychowawczą. 

Po chuj marnować pół godziny rozmawiając o dupie marynie? Sprawy zaczynają się jak zwykle od problemów z pobraniem jakiegoś kurwa jebanego programu, który trzeba było pobrać już w poprzednim roku szklonym, ale to nie ważne, oczywiście. Otóż, jak widomo każdy winny oprócz samej  jednostki nie potrafiącej czegoś zrobić. Jak bardzo spierdolony umysłowo musisz być, żeby obwiniać o coś takiego nauczyciela? Poziom zjebania wypierdala ponad skale. 

Wielce kurwa oburzeni, bo oni nie mają jak się do egzaminu przygotować. ZAMKNIJ TEN GŁUPI RYJ, SUKO, KURWA. 

Słuchać się tego nie da. Nie było czasu, żeby zrobić to wcześniej. Nie było, kurwa. wcale. Ignorowaliście problem od marca, skurwysyny jebane. W ostatniej chwili najlepiej się obudzić i winić każdego dookoła tylko nie siebie. Kiedy, kurwa, przestaniecie żyć w kłamstwie i wiecznym pobłażaniu sobie, kurwa? Bierzcie się do pracy, kurwy.

Płynnie przejdę to tematu, również poruszonego na tej pseudo lekcji. O zmniejszeniu materiału na maturę.

Osobiście dla mnie to żart, ponieważ nie uważam się za debila i analfabetę, umiem czytać i pisać. Umiem, więc otworzyć książkę. Uważam, że ktoś kto zapierdalał poprzednie lata zda to. Po prostu zda, kurwa. No chyba, że jesteś jebanym leniwym alkoholikiem z ambicjami twojego starego pijanego i inteligentną biedronki siedmiokropki. (Nie obrażając biedronki siedmiokropki.) 

Zamiast literek widzisz kurwa wódkę i nic więcej. Oczy penie kutasami zarośnięte. Mam to w dupie  i chuj mnie to boli. Idź być gruba gdzie indziej.

WYPIERDALAJ.

JEBAĆ PIS.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 29, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

WKURWIAJĄCE WSZYSTKO DOOKOŁAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz