ALMİNA SOYKAN
BEN ALMİNA SOYKAN .DUNYACA UNLU KENAN SOYKANİN KİZİYİM. 23 YASİMDAYİM MİMARİM VE BİR MAFYAYİM KİMSE BENİM BİR SOYKAN OLDUGUMU BİLMİYO BABAM SAKLİYO ARABA TUTKUNUYUM HİZ SEVENLERDENİM YURTDİSİNDA KİZLARLA YASİYORUZ TURKİYEYE GERİ DONUCEZ VE KENDİMİZİ TANİTACAZ YER ALTİNDAKİ LAKABİM (FELAKET)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
ARAS ATEŞ
BEN ARAS ATEŞ. DUNYACA UNLU KUTAY ATEŞİN OGLUYUM VE BABAM GİBİ MAFYAYİM YER ALTİNİN KORKULU RUYASİYİM ARABA TUTKUNUYUM HİZ YAPMAYİ SEVERİM LAKABİM(ZEHİR)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
RABİA GÜVEN
BEN RABİA GÜVEN KİZLARLA BERABER YAŞARİM 23 YASİNDAYİM VE MİMARİM YUZUK COK SVERİM AMA BİLEKLİKLER APAYRİ BİR GUZEL MAFYAYİM LAKABİM ( TATLİ SEYTAN)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
SERCAN AKINCI
BEN SERCAN AKİNCİ 24 YANDAYİM MAFYAYİM KADİNLARA KATSİ SOGUK BİR KİSİLİGİM VAR BİZİM ERKEKLERLE TAKİLRİM LAKABİM(SİS)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
KEREM YİĞİTER
BEN KEREM YİGİTER MAFYAYİM VE GRUBUM ŞAKACİSİYİM LAKABİM(TEHLİKE)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
ZEYNEP ALKAN
BEN ZEYNEP ALKAN BİZİM CETENİN TEKNOLOJİK İSLERİNE BEN BAKARİM YUZUK HASTASİYİM LAKABİM (HACKER)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
DEMİR KURTULUŞ
BEN DEMİR KURTULUS 24 YASİNDAYİM BİZİM ERKEKLERLE TAKİLİRİM KADİNLARDAN HAZ ETMEM AİLEM MAFYA BENDE ONLAR. GİBİ MAFYAYİM LAKABİM(KORKUSUZ)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
DURU AKSOY
BEN DURU AKSOY 23 YAŞİNDAYİM KİZLARLA BERABERİM MODA TASARİMCİSİYİM BİLEKLİK VE KOLYELERİ SEVERİM LAKABİM (ASİ EJDER)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Karakter bolumu gelmistir oy ve yorumlari unutmayalim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GECE
Fiksi Penggemarmafyalar ve mafyaciklar iki çete iki savas biri kizlar cetesi digeri erkek bu savasta askmi yoksa kanmi kaznacak iki buyuk cete ve mafyalari🔥🌙🌃⚡